Ga naar inhoud

Wagen Martijn Passchier gezien!


Aanbevolen berichten

Ik ging om half 8 met mijn vader een fietstocht maken. We fietsten toen langs het Erasmusplein, en raadt eens wat we tegenkwamen? Een rode Honda Civic met gele bolletjes! Ik keek wie er achter het stuur zat en het was Martijn Passchier!

En niet vragen om foto's want die heb ik niet kunnen maken, kenteken heb ik ook niet genoteerd en we hebben de auto niet kunnen achtervolgen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ging om half 8 met mijn vader een fietstocht maken. We fietsten toen langs het Erasmusplein, en raadt eens wat we tegenkwamen? Een rode Honda Civic met gele bolletjes! Ik keek wie er achter het stuur zat en het was Martijn Passchier!

En niet vragen om foto's want die heb ik niet kunnen maken, kenteken heb ik ook niet genoteerd en we hebben de auto niet kunnen achtervolgen. ;)

Arme Martijn - dadelijk gaat hij zich nog opgejaagd voelen door ons, B&A paperazzi...

_O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Arme Martijn - dadelijk gaat hij zich nog opgejaagd voelen door ons, B&A paperazzi...

_O-

Haha, dat zal wel meevallen. Het zal hem denk ik wel verbazen hoe ontzettend attent wij B&A fans af en toe kunnen zijn (ook wat betreft schoonheidsfoutjes op de homepage). :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Haha, dat zal wel meevallen. Het zal hem denk ik wel verbazen hoe ontzettend attent wij B&A fans af en toe kunnen zijn (ook wat betreft schoonheidsfoutjes op de homepage). :D

Maar de meeste foutjes verwijdert hij wel van de homepage, als hij ze hier leest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Was diezelfde auto ook te zien bij SBS toen die twee dames in de caravan rondreden???? Waarom houdt Martijn die auto met die gele bolletjes?? Grappig eigenlijk als je er over nadenkt

Moet wel, de caravan had hetzelfde nummerbord als zijn wagen. En Martijn is nog steeds superfan, ik snap het wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht dat die Civic van Adriaan was en dat Martijn hem nu misschien even geleend had?

Trouwens, die gele bolletjes - zijn die magnetisch of zijn het stickers? Bij de marathon in december heb ik een foto gezien dat maar 1 kant vd auto was voorzien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht dat die Civic van Adriaan was en dat Martijn hem nu misschien even geleend had?

Trouwens, die gele bolletjes - zijn die magnetisch of zijn het stickers? Bij de marathon in december heb ik een foto gezien dat maar 1 kant vd auto was voorzien.

Even helpen ;) Martijn heeft een civic met bolletjes. Aad heeft óók een civic, zelfde kleur alleen ZONDER de gele bollen. (allebei dezelfde kleur, 2 voor de prijs van 1 :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dus die van Aad is geberuikt bij de nieuwjaarsuitzending?? Of heeft Martijn een Civic met bolletjes aan 1 kant ??

Opletten ;) . De wagen van Martijn heeft WEL bollen (aan allebei de kanten, om dit even uit de wereld te helpen ) en die van Aad NIET

Link naar bericht
Delen op andere sites

Effies nog:

De Honda Civic met bolletjes is van Martijn. Aad heeft GEEN Honda Civic. De bolletjes zijn plakkers en ze zitten er nog op omdat Martijn nog geen zin heeft gehad ze er weer af te halen. Da's het hele verhaal. Wist even niet in welk topic dit anders moest ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Die bolletjes zijn magnetisch.

Groetjes,

Sander

ik wou net zeggen, bij de 1 julie meet had ik mijn fiets achter/naast O-) een van die twee wagens gezet (stonden naast elkaar), omdat ik wist dat ik toch wel eerder weg zou zijn dan die auto's ;) en geen van beide had gele bolletjes... wel iets van zeil met gele bolletjes achterin...

Maar ik zie het nut niet echt van dit topic... je hebt martijn zien rijden.. nou gefeli... :?

Ipv dat je ff een discussie opstart over waarom hij nu met gele bolletjes rondreed...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ging om half 8 met mijn vader een fietstocht maken. We fietsten toen langs het Erasmusplein, en raadt eens wat we tegenkwamen? Een rode Honda Civic met gele bolletjes! Ik keek wie er achter het stuur zat en het was Martijn Passchier!

En niet vragen om foto's want die heb ik niet kunnen maken, kenteken heb ik ook niet genoteerd en we hebben de auto niet kunnen achtervolgen. ;)

misschien een domme vraag maar wie is martijn passchier? :D:D

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...