Ga naar inhoud

Voor de reclame...


Aanbevolen berichten

Als je op nick. kijkt dan komen er altijd twee afleveringen van bassie en Adriaan. Tussen de twee afleveringen door hoor en zie je "Straks nog meer Bassie en Adriaan" en dan zie je B&A... Als je eens goed kijkt naar de mond van Bassie.. valt jullie dan niks op? Ik ben benieuwd en kom hier nog op terug :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap 'the point' niet echt. Start je nu een topic om de manier waarop Bassie met zijn mond beweegt in een reclame promo te discusieren?? Ik weet zo even niet wat je precies bedoelt, want kijk nooit naar B&A op Nick, maar als ik die reclame promo ooit voorbij zie komen zal ik er zeker op letten ;):D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je op nick. kijkt dan komen er altijd twee afleveringen van bassie en Adriaan. Tussen de twee afleveringen door hoor en zie je "Straks nog meer Bassie en Adriaan" en dan zie je B&A... Als je eens goed kijkt naar de mond van Bassie.. valt jullie dan niks op? Ik ben benieuwd en kom hier nog op terug :W

Wat zou mij dan moeten opvallen, leg eens uit.... :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag wat je bedoelt, en het was me onbewust al eerder opgevallen. Ik weet niet of het door het licht komt of zo... maar hij heeft al zijn tanden nog nu, dus zo rot zullen ze wel niet geweest zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

volgens mij moet je me even uitleggen wat rotte tanden zijn. Ik heb bij bassie geen enkele rotte tand gezien in elk filmpje. ik heb die promo bekeken en ik zag niks aan zijn tanden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
volgens mij moet je me even uitleggen wat rotte tanden zijn. Ik heb bij bassie geen enkele rotte tand gezien in elk filmpje. ik heb die promo bekeken en ik zag niks aan zijn tanden.

Het lijkt er wel een beetje op maar dat komt door de lichtinval denk in. En vergeet ook niet dat de banden al oud zijn. Er is een hoop vergeling ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
eigenlijk gaat het nergens meer over

ik zet even een slotje, aan de mods hier om te bepalen of het er weer af gaat of niet ;)

Laat maar lekker dicht, en wat mij betreft mag ie ook naar off topic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...