Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Ik snap wel dat 'ie nooit gebruikt is, Asus is het slechtste merk wat er is, waardeloze spullen en waardeloze service. Dan kun je uiteraard gaan roepen "ik heb er nooit problemen mee gehad", dan heb jij mazzel gehad
  2. Ik heb eens geprobeerd om bedrijfsmatig aan die digitalisaties van Goudkust te komen om ze alsnog uit te brengen, na een leuk telefoongesprek een uitgebreide mail gestuurd en daarna: niets. Stilte. Meerdere keren gemaild.
  3. Spring (Ketnet) alleen seizoen 1 en 2 uitgegeven (seizoen 1 versie 1 in een héle mooie case) Hotnews.nl (Jetix) ik meen 3 series op dvd uitgegeven, de rest niet meer en nog 1x herhaald maar daarna niks meer Goudkust: alles behalve het laatste seizoen is uitgebracht, maar er misten gewoon regelmatig afleveringen of afleveringen zonder geluid Onderweg naar morgen: alleen seizoen 1, voor de rest nooit meer wat gehoord, tot ze het op Best24 gingen herhalen, seizoen 1 t/m6 en daarna stilte. Tot ze een paar jaar geleden opeens op NPO 1 extra seizoen 16 gingen herhalen En daarna uiteraard weer stilte.
  4. Dit kan gewoon in het andere, al bestaande topic.
  5. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Ze bieden het aan via Youtube, dus dat is geen argument
  6. Ik weet het ook nog niet, maar ik probeer een beetje het tijdsbeeld te imiteren waarin ik dit zelf had, een wat lagere spec machine dus. En als het niks is dan bouw ik er wel een andere pc omheen. Het bord waar alles nu in zit kan niet hoger dan P233MMX.
  7. Voor 4 uur.
  8. Ik had zelf een Voodoo2 12mb en een S3 Virge op mijn P166MMX, lang 98SE gedraaid, maar later Me gaan gebruiken. Ik ben nu bezig met een PII 233MMX met 2x Voodoo2 12mb in SLI. OS ben ik nog niet over uit. 9x
  9. Dutroux werd in 1996 opgepakt, beetje raar als die in 1999 nog werd aangehaald toch?
  10. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    En als dit er niet is kijken ze wel wat anders. Misschien krijg je door "nieuwe content" wel meer inkomsten op youtube.
  11. Ik zoek zelf meer naar OS/2 en dat hoeft niet Nederlands. En de Corona was niet van mij Maar ik heb wel een behoorlijke collectie retrospul hoor
  12. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Maar wij wel. Niet sorry. Iemand moet het goede voorbeeld geven toch.
  13. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    "Ik was gewent" 🙊 "enorma afsatand" "is wel bekent" En de rest. Je kunt natuurlijk ook thuis bewegen he
  14. djkoelkast

    Oude video's van K3?

    Het is "dan ik" en niet "dan mij". En ja, mijn generatie is ook doelgroep. Veel van mijn leeftijdsgenoten hebben kinderen die naar K3 willen en de vaders zijn dan dus ook doelgroep. Die betalen de kaartjes en willen ook wel wat zien.
  15. djkoelkast

    Oude video's van K3?

    Jij bent alleen niet echt de doelgroep he
  16. djkoelkast

    Oude video's van K3?

    Ik vind de nieuwe veel beter
  17. Tv-presentator, televisiemaker en journalist Aad van den Heuvel is afgelopen week op 84-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie vandaag gemeld. Van den Heuvel, die al geruime tijd ziek was, is bekend van programma’s als KRO’s Brandpunt en Ook dat nog!. De uitvaart was zaterdag in kleine kring. Van den Heuvel werd geboren in Rotterdam. Na het bombardement op Rotterdam kwamen zijn ouders in Sliedrecht terecht. Hij volgde de HBS en studeerde voor sportleraar, maar hij werd ten slotte freelance sportverslaggever voor diverse kranten. In 1959 kwam hij bij de KRO langs voor een interview met directeur Jan Castelijns, die in de veronderstelling verkeerde dat Van den Heuvel kwam solliciteren. Hij werd meteen aangenomen. Als naam voor een nieuwe actualiteitenrubriek suggereerde Van den Heuvel Focus. "Mooi", antwoordde Castelijns, "daar maken we Brandpunt van." En Brandpunt was geboren. Tot 1973 was Van den Heuvel verslaggever en presentator van Brandpunt en bereisde hij in die hoedanigheid de hele wereld. Brandpunt maakte naam met uitgebreide reportages. Verslaggevers waren onder anderen Willibrord Frequin, Ed van Westerloo, Fons de Poel en Ad Langebent. Na 1973 maakte Van den Heuvel een aantal speciale programma's, zoals de J.C.J. van Speykshow, Cursief en de Alles is Anders-show, later gevolgd door De Ver van mijn Bed-show en KRO's Middageditie. Grote bekendheid bereikte hij eind jaren tachtig met Ook dat nog!. Van den Heuvel was de anchorman van dat humoristische consumentenprogramma, dat verder werd gedragen door Sylvia Millecam, Erik van Muiswinkel, Hans Böhm en Gregor Frenkel Frank. Na een lange afwezigheid verscheen Aad van den Heuvel in 2012 in NTR's discussieprogramma De Halve Maan dat hij samen met Naeeda Aurangzeb presenteerde. Het programma liep tot midden 2013. Bron: FOK.nl
  18. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    Dit staat hier al: https://www.retroforum.nl/topic/4471-overlijdens-in-het-nieuws-2/page/4/?tab=comments#comment-156986
  19. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #11

    ______!
  20. Deze is best lang onderweg geweest, maar daar kwam hij dan binnen een kwartier geleden. Heel leuke release, iets anders dan wat ik normaal draai, maar toch een heel fijne plaat Franstalige klassiekers.
  21. Als ze gescand zijn kunnen we ze inderdaad wel een keer in het filmhuis draaien, op een meer dan 10m groot doek
  22. Gefelicitaart dan maar
  23. Welnee, die organisator weet helemaal niets van de geschiedenis.
  24. Ik zie daar geen Retroforum
  25. Heeft er nou niemand meegedaan als team Retroforum? Zonde
×
×
  • Nieuwe aanmaken...