Jullie kennen het blaadje Metro wel,
gratis, op het station.
Werd ik net gebeld of ik de manager van Bassie ben.
Ik uitgelegd wat wij doen gaat ze een intrerview houden
Over Bassie & Adriaan, Bassie & Sylvia etc.
Whaaaaa we komen in de krant!!
Net opgehangen haha wist niet goed wat ik moest zeggen hoor en ik hoop dat ze het niet gaan verdraaien... we zullen zien
houd de Meto in de gaten!!!