Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Ja er is in geknipt en die 75 minuten kloppen ook niet helemaal de ene band is 81 minuten, de andere weer 68 ofzo het zal elkaar niet veel ontlopen, maar ik denk dat er 5 tot 10 minuten uit zijn geknipt
  2. meesterlijke benaming
  3. maar op de een staat alleen Adrina, op de andere Bassie en Adrina en iets duidelijker mag wel Jenno
  4. Gevonden! Vanclee Mungo Gebouwd op het onderstel van een Eend, jawel een Citroën 2CV Auto's worden gemaakt in België... nooit geweten
  5. Ik heb ook gelezen in het najaar...
  6. Kijk nog maar eens een post verder (die stond er net nog niet) Het schiet omhoog! Vooral Wonderer baat bij de portal merk ik Zie dat verschil! Maar verdiend ook hoor! Ze steekt enorm veel tijd in haar site!
  7. even een vergelijking met de vorige keer, dat was 27 februari, we zijn nu bijna 2 maanden verder: http://www.bassieenadriaan.nl Telt sinds 17-10-2003 Totaal aantal unieke bezoekers: 46088 nu 68556 Gemiddeld aantal unieke bezoekers per dag: 343 nu 362 Aantal unieke bezoekers gisteren (26 feb 2004): 465 (21 apr 2004): 465 Hoogst aantal unieke bezoekers: 1003 (31 dec 2003) nog steeds zo ------------------------------------------------------------------------------ http://info.bassieenadriaan.nl Telt sinds 01-02-2004 Totaal aantal unieke bezoekers: 2857 nu 10815 Gemiddeld aantal unieke bezoekers per dag: 105 nu 131 Aantal unieke bezoekers gisteren (26 feb 2004): 153 (21 apr 2004): 322 Hoogst aantal unieke bezoekers: 164 (4 feb 2004) 322 (21 apr 2004) ------------------------------------------------------------------------------ http://forum.bassieenadriaan.nl Telt sinds 03-02-2004 Totaal aantal unieke bezoekers: 7241 nu 24938 Gemiddeld aantal unieke bezoekers per dag: 289 nu 311 Aantal unieke bezoekers gisteren (26 feb 2004): 387 (21 apr 2004): 514 Hoogst aantal unieke bezoekers: 435 (10 feb 2004) 514 (21 apr 2004) ------------------------------------------------------------------------------ en nieuw nu: http://radio.bassieenadriaan.nl Telt sinds 11-03-2004 Totaal aantal unieke bezoekers: 3799 Gemiddeld aantal unieke bezoekers per dag: 88 Aantal unieke bezoekers gisteren (21 apr 2004): 131 Hoogst aantal unieke bezoekers: 179 (08 apr 2004) ------------------------------------------------------------------------------ ook nieuw: http://muziek.bassieenadriaan.nl Telt sinds 23-03-2004 Totaal aantal unieke bezoekers: 6051 Gemiddeld aantal unieke bezoekers per dag: 195 Aantal unieke bezoekers gisteren (21 apr 2004): 208 Hoogst aantal unieke bezoekers: 351 (03 apr 2004)
  8. Ons forum wordt toch geel goed bezocht! totaal bijna 25.000 unieke bezoekers en met terugkerende bezoekers erbij zitten we nu op bijna 175.000!!! Leuke zoekopdrachten deze keer: moderators spindoctor
  9. Nou ja, dat klopte nog wel, het is alleen vreemd voor in een kinderserie gezien de dubbele betekenis Maarja er valt ook iets te klagen over Fairies...
  10. Ohja nu zie ik het, het is een versie van 1985: ik kende namelijk alleen deze versie:
  11. Auto 1 is de auto waar de Baron niet mee wil tanken, als ze naar het Yosimetie Park gaan.
  12. De Italianen hebben een Fiat Panda De Spanjaarden hebben de Seat Marbella weinig verschil maar een Seat Panda bestaat ECHT niet hoor! Dit is overduidelijk een Seat en ik weet 100% zeker: dit is een Seat Marbella.
  13. Hey ik mis er 1 van die blauwe Ford van de boefjes (plaatje 1 boven) is het kenteken: 3CNN01B
  14. Adriaan kan duidelijk geen Duits. Misschien meer voor de Trivia Adriaan zegt bij Sigfried & Roy: 27 Tigers? het is 1 Tiger, maar het zijn ook 2 Tiger in het Duits aflevering geen idee tijd geen idee, ik kijk het vanaf video
  15. Nog wat caps: 1: de boevenauto 2: de auto van B&A 3: de gepikte van 4: de ontplofte Ford Taunus dan nog wat kentekens: 1: de gepikte van 0541-XP denk ik 2 en 3: auto's van B&A, zelfde auto's verschillende kentekens 3CNK971 en 9CUU729 (moeilijk te lezen) 4: LUDWIG, het kenteken van Sigfrid & Roy en voor de kenners een paar plaatjes in het groot: De ontplofte Taunus in het groot: Leuk detail is dat de wieldoppen die erbij liggen er helemaal niet op horen (zie achterwiel)
  16. Helemaal mee eens Zie je ik weet niks van Amerikaanse auto's
  17. wellicht weet je er meer van maar ik herken een Chrysler teken op de achterkant
  18. ok... maar dit is toch echt geen Ford??? wil je anders even duidelijk de plaatjes erbij zetten
  19. Dat bedoel ik niet. Ik twijfel er niet aan dat hij die in Haarlem heeft gezien, ik twijfel eraan of ze een shot van Haarlem hebben gebruikt, gezien Scheveningen veel dichter bij Vlaardingen ligt
  20. dan verander je 1/1000/ gewoon in 1/100/ of 1/50/ ... /1 = paginanummer /1000/ = aantal posts p pagina
  21. leek me niet interessant, maargoed, hij staat erbij
  22. Al klinkt het ivm hun lokatie logischer als het die in Scheveningen zou zijn...toch?
  23. Blijkbaar zijn we voorlopig nog niet uitgebabbeld over de fouten in de series, dus hier is deel III over fouten die in de series gemaakt zijn en er nog steeds in zitten. Deel I: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=37 Deel II: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=198 En hier weer verder
  24. en dat komt hier vandaan: http://forum.fok.nl/topic/379377/1/1000
×
×
  • Nieuwe aanmaken...