Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Adriaan in the universal studio's: *adriaan* bij de ingang kregen we meteen een hand van ''The Jetstones'' ... goooooooooof!!
  2. nog een paar leuke zoekopdrachten op de www: snor (heeft zelfs meerdere hits!) koelkast basie adriannl enaderiaan liedtekst und les
  3. ik heb ook een trailer van de franse amerika serie zal die eens online gooien ik denk dat de serie in België heel populair was en ze een soort benelux versie wilden uitgeven, vandaar zowel NL als FR...
  4. haha leuke foto! Adriaan werkt dus op een iMac met Adobe Premiere Pro... heb ik ook maar dan voor pc even een linkje naar de verandering vind ik altijd wel fijn: Nieuwe vragen: http://www.bassie-adriaan.nl/pages/vragen.html leuke foto:
  5. haha nee, hoe dit kan: geen idee
  6. die zoeken wij allemaal zolang je niet om mp3's gaat vragen is het goed zo wellicht dat iemand de titel weet
  7. had ik ook al eens geopperd maar het zou wel andersom kunnen Goedemorgen est Bonjour alleen wil ik de NL uitspraak van die Fransen niet horen
  8. hmm julianadorp valt af he? whaahahahahah
  9. vandaar dat die klok zo lelijk was!!!
  10. Nou Sylvia (jawel van Bassie & Sylvia) is toch véél dynamischer?
  11. totaal offtopic maar leuk om te weten: jij hebt post #5555 geplaatst een mooi getal -- edit: en voor mij is dit mijn 555e post --
  12. dat wordt zoeken, die is niet meer in de2DVD versie in de winkels. zoek internet eens af, maar 12 euro per deel ben je wel kwijt. Overigens wel echt de moeite waard!!! oh en JennoH: die dingen die jij in je OP noemt, zijn dat cd's / dvd's / video's ??? ik heb het over:
  13. Opzich zijn de pruiken wel realistisch, stel je hebt oranje haar wordt dat naarmate je ouder wordt ook lichter, zoals bij Bassie. Alleen die lange gele pruik die die nu heeft is wel heel erg fout vind ik! Ook de Amerika en professorpruik vind ik niet mooi. Professor is de schmink idd heel slecht, heb ik ook nog eens een capje van gemaat *zoekt* Het wit van zijn pruik is veel witter dan het wit op zijn hoofd maar de kleuren zijn echt zegt de indiaan in Bassies droomwereld
  14. Heb ik nog voor je: 22 maart - Lara 1 april: robin (staat op de B&A verjaardagskalender)
  15. lees dan ook de mededelingen van de crew en de FAQ even door, dan ben je ook op de hoogte van wat hier speelt
  16. welkom op het forum! nou dan kun je je lol op met ruim 5000 berichten overigens ook weer een voordeel boven Fok!: hier staat alles bij elkaar
  17. *adriaan* geef elkaar een dreun! en hoe ze dat ook doen ... hadden ze ook wel beter kunnen doen... ik vind dat vrij nep maarja het is sowieso voor mij de minste serie
  18. Wat dacht je van een verjaardagskalender waar zoveel mogelijk alle acteurs op staan? Ik heb ook nog wel een paar verjaardagen waaronder die van Lara *lara* Ja of misschien is het een stom idee
  19. het lijkt mij dat als de laatste boot over 5 min. vertrekt je niet nog rustig de andere kant op rondloopt dat zie je wel, iedereen loopt nog gewoon rond te kijken. Ik zou maken dat ik bij de uitgang kwam!!
  20. dat zeggen ze ook de volgende dag *B100* : dit was de eerste keer dat ik blij was dat de baas zo'n harde stem heeft!
  21. de stok bij de baron is denk ik niet vanwege het lopen, maar vanwege het aanzien en het afweren tegen eventuele gevaren. De baron is een rijk man en zo moet je hem zien, dus daarom die 'dure' stok met gouden kop
  22. neem alleen al theme from halloween en clannad... vergeet toem toem toem tie tie tuu tok tak niet!!! maar ook de bert smorenburg versie is erg gevarieerd vind ik!! neem het cowboy thema, amerika thema, navajo thema....
  23. De enige plaats waar je de Schatkaart helemaal en met originele muziek kunt zien is op Nickelodeon. Voor TV is deze serie nog niet nabewerkt (wellicht inmiddels wel, ik kijk niet naar Nickelodeon)
  24. Hier staat dat fragmentje nog (weet alleen niet zeker of het volledig is, kan het hier niet luisteren).
  25. boeken lezen het belang van chatten? hmm nee geen idee... het zou denk ik teveel van deze tijd worden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...