Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. *b2* wazeggie? maar echt die robin is weg scène maakt altijd nog indruk elke keer weer.... lijkt meer op echt dan op acteren!
  2. zegt hij niet wat HUIL je nou? (heb de band even niet hier)
  3. op de CD schattenjacht moeten ze ook echt op eb wachten voor ze de grot in kunnen en ze kunnen nog maar net in het vloed ontsnappen (daardoor zetten de leren riemen ook uit) Maar ze kunnen natuurlijk altijd zeggen dat dat nu niet meer het geval is (gezien ook de plaats is veranderd omdat het eiland veranderd is...) In deze serie zit ook het zieligste Bassie moment ooit zoooo ECHT zielig zoals hij roept dat ze Robin hebben meegenomen, overtuigender dan miniminiminimi....
  4. 5 kilo kaas zelfs Ik vind die ook leuk dat Bassie alles fout doet, die vrouw die niet over wil steken, dat busje wat hij inlaadt wat uitgeladen moest worden (of andersom) Ja ze zijn ook echt leuk
  5. Dat noem ik een heel ongelukkig Adriaan moment
  6. leuke caps! probeer ze voortaan niet breder dan 550 pixels te maken (dat kijkt prettiger)
  7. Die staat ook op een andere band, die is inderdaad erg leuk
  8. nouuuuuuu echt niet dus en het is een engels woord dus moet je dat ook engels benaderen... genoeg gezeurd
  9. Nou deze is helemaal ongelukkig:
  10. Let op, boven 2 nieuwe caps toegevoegd. Nog een reclame (niet heel duidelijk maar hij is er) Greenhopper / Kermit van toen PTT Telecom: Was toen baanbrekend
  11. Welke serie heeft de beste achtergrondmuziek en waarom? Dit keer eens geen poll, maar gewoon een slowchat over welke serie volgens jou de beste achtergrondmuziek heeft en waarom. Mijn top 3: 1. De verzonken stad 2. De verdwenen kroon 3. De reis vol verrassingen en nu de redenen: 1. De geweldige opening, de griekse Hallo Vriendjes, Clannad (child of sea), de gehele sfeer, het griekse deuntje (in Griekenland) al met al de beste sfeer 2. De afwijkende boevenmuziekjes, de geweldige telefooncellenrace-muziek... heel erg spannende muziek! Echte klasse! 3. Het gebruik van theme from haloween, het terugkeren van toem toem toem tie tie toe ... tok tak ,Clannad komt ook weer terug en ook de Amerikamuziek maakt het helemaal goed!
  12. daar heb ik een klein fragmentje van: http://www.djkoelkast.nl/film/karretje.asf ook uit een shorty: http://www.djkoelkast.nl/film/gordel.asf
  13. Ik kies voor de verzonken stad (sfeer) dan de kroon (afwijkende boevenmuziekjes, telefooncelmuziek) en ook de reis vol verrassingen (clannad, magnetic fields en niet te vergeten theme from halloween) maar eigenlijk hebben alle series wel iets!!!
  14. wil je dan iets duidelijker zijn in je OP? Wanneer, welk tijdstip, bron? etc. Op deze manier voeg je niets toe Maar tof dat B&A weer in Vlaanderen te zien zijn!
  15. Beetje jammer, zet ik nog in de OP hoe je het moet schrijven :P
  16. 1. het is gewoon het AD, volgens mij niet. 2. Nee... Adriaan doet er de hele dag over het 1e deel van het raadsel op te lossen en zegt: we gaan naar Curacao (bassie oppert dan iets over geld, maar dat heeft adriaan gekregen, overigens vreemd dat hij dat niet eerder zei )
  17. ik denk dat je die shorty bedoelt waar bassie een bankrekening krijgt en alles met cheques betaalt, iets wat nu niet meer bestaat (vroeger kon je nog niet PINnen). Aan het einde krijgt hij brieven van de bank. Zo loopt hij ook af, dat hij moet leren niet meer geld uit te geven dan hij heeft: niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is...
  18. Welke CD is die van? Bestel ik die ook even
  19. Nee inderdaad, Japie is daar ook minder en dan die Ping Poen! (niet pling plong, maar echt ping poen (zoals bassie al zegt: ooh ping ping? als Adriaan het over geld heeft (schatkaart))
  20. *adriaan* : Dat is geen woord: AUTEE en hoe hij zichzelf getekend heeft lijkt meer op mannetje met baardje/sik
  21. sorry dat is een aparte CD. zie http://www.clownbassie.nl
  22. hebben jullie de stem van Robin wel eens gehoord op 'schattenjacht' die is pas erg
  23. Ja daar kijkt hij leuk: Ook zoiets typisch Adriaan: in Porto als ze weten waar het pakje ligt: *bas* 1950 *adriaan* BASSIE! 1945 *bas* 1940 *adriaan* BASSIE! 1925 *bas* 1915 *adriaan* BASSIE! 1910! (even een globaal voorbeeldje) Adriaan zegt wel héél erg vaan Bassie
  24. de TROS: het Algemeen Dagblad --edit: betere cap neergezet-- de Albert Heijn: van der Valk --edit: cap toegevoegd--
×
×
  • Nieuwe aanmaken...