Ik heb ook geen Netflix en ik vind Amerikaanse series ook eigenlijk nooit leuk. Soms wel een britse (Broadchurch bijvoorbeeld) of Nederlandse (Smeris en Hollands Hoop bijvoorbeeld) serie, maar Amerikaans eigenlijk niet. Heb me nog gewaagd aan The X-Files (omdat ik de film, die ik op Laserdisc heb, wel aardig vond) maar voor het einde van de 1e aflevering afgezet en verwijderd. Ik vond het helemaal niks.