Ga naar inhoud

djkoelkast

Admin
  • Aantal items

    24688
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door djkoelkast

  1. Er is bij Shadow of the Beast veel meer ruimte voor alles vind ik hoor Donald is ook veel breder en hij beweegt zo heftig.
  2. Bij Shadow of the Beast vind ik alleen een aantal vijanden te groot, het hoofdkarakter niet, die heeft een prima grootte. Maar gezien je die grote vijanden toch in een paar klappen neer had vind ik het daar niet zo erg.
  3. Ik hou er niet zo van dat je beeld voor 30% gevuld is met het hoofdkarakter. Appentrice op de CD-i heeft dat bijvoorbeeld ook. Te grof.
  4. Ook hier Mickey, dat andere lijkt me niks, veel te sloom.
  5. Hier ga ik voor Mickey, dat Battle Toads is weer zo'n te grof getekend lomp spel.
  6. Donald Duck vind ik veel te grof getekend voor zo'n lage resolutie, dus ga ik voor Tetris & Dr Mario
  7. Ik ga voor Sunset Riders. Aladdin ziet er beter uit, maar ik heb het nooit een echt heel tof spel gevonden. Sunset Riders doet me heel erg denken aan Back to the Future III die ik veel op de Amiga heb gespeeld en ook de muziek en geluidjes zijn erg tof.
  8. Mr Nutz ziet er tof uit, alleen tegenover Mario All Stars, waar volgens mij ook The Lost Levels bij zitten is hier sowieso een winnaar. Tegenover een Street Fighter had Mr Nutz het eerder gewonnen denk ik.
  9. Ik vond Street Fighter op de Amiga wel tof (al was daar Body Blows weer leuker), toch ben ik echt wel een Tetrisfan en deze versie ziet er tof uit, dus kies ik voor Tetris.
  10. Via telnet verbinding maken tussen 2 computers is heel makkelijk, zeker als ze allebei ethernet hebben en ze in hetzelfde netwerk zitten. Maar het kan ook met een crosslinkkabel of zelfs met een seriƫle kabel (een nullmodemkabel moet je dan hebben).
  11. Inderdaad heel handig lijstje, ik stem later in de week.
  12. Leuk, goed om te horen dat er vooralsnog positief gereageerd wordt, als het doorgaat ben ik er weer bij
  13. djkoelkast

    Bassie & Adriaan #9

    Ooit gehoord van een dvd-speler? Alle dvd's kun je eindeloos blijven bekijken
  14. djkoelkast

    Reclame spellen

    Ik heb het toen het net uit kwam heel veel gespeeld op de Amiga 500
  15. djkoelkast

    Reclame spellen

    Dit spel hebben we nog gespeeld op de Retro Gamedag. Overigens is er een uitlegscherm dat je vertelt welke blokken wat doen
  16. Probably at least next year, but we're working on other small events like this elsewhere too
  17. Ik ken ADRIFT ook verder niet en ik weet echt niet meer wat ik toen gebruikte helaas. De harddisks waar dat op stond (2 stuks MFM) zijn helaas al vernietigd, heel lang geleden. Eeuwig zonde natuurlijk, maar toen was het ouwe troep
  18. Zojuist is het domein verhuisd (maar gaat eigenlijk alleen om de DNS-records) omdat waar het domein nu de DNS-records heeft niet meer reageert. Ik heb met heel veel moeite de verhuiscodes bij de registrar kunnen krijgen en dat is nu in gang gezet. Normaal gezien moet niemand er iets van merken, omdat de DNS-records zowel bij de oude als bij de nieuwe gelijk staan.
  19. Helaas heeft niemand daar nog een nieuwe plugin voor gemaakt. Ik vind het ook handiger als het zo gebeurt, maar het moet wel door iemand gemaakt worden (en helaas is mijn kennis onvoldoende).
  20. Great, what was the problem?
  21. Ziet er goed uit, alleen nu verdwijnt "al het overige". Daar kan nog naar gekeken worden. Ik wil ook niet te veel sub-sub-subfora, dat werkt ook niet fijn, maar ik hoor ook graag van anderen wat ze vinden, met 10 man weet je beter wat 'men' wil dan met 2.
  22. De reportage is af, ik ga hem doorsturen naar SchagenTV en zij zetten hem dan online (dat heb ik niet in de hand), zodra 'ie online staat link ik hem door.
  23. Het was in de schoolkantine, de hele kantine stond vol, ik hoop vanavond de videobeelden klaar te hebben.
  24. Tof ding! Ik ben benieuwd naar de foto's als 'ie er staat
×
×
  • Nieuwe aanmaken...