Ga naar inhoud

Verjaardag Paul van Gorcum


Aanbevolen berichten

[..]

Ik denk dat je daarvoor wel iets kan regelen, de betaling vooraf ofzow

De rekening op laten sturen ofzo, ja dat zou heel raar zijn als Paul het zelf moet betalen ;)

Moet cafetaria het wel goed en leuk inpakken *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het nadeel is dat veel bezorgdiensten het geld bij aflevering willen hebben. En ik denk niet dat Paul van Gorcum blij is als hij zelf dat eten aan de deur moet betalen.

als je ervoor zorgt dat zij het geld hebben voordat ze gaan bezorgen doen ze daar echt niet moeilijk over hoor.. Maar in dat geval zou je het dus via de bank over moeten maken (persoonlijk afgeven is onmogelijk denk ik). Voor de zekerheid moet je dan dus een week van te voren overmaken. Betekend dat een week van te voren het geld ingezameld moet zijn (lijkt me niet dat iemand het wil gaan voorschieten).. dus succes... K weet niet eens of k zelf wel mee wil betalen eigenlijk, niet veel iig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

als je ervoor zorgt dat zij het geld hebben voordat ze gaan bezorgen doen ze daar echt niet moeilijk over hoor.. Maar in dat geval zou je het dus via de bank over moeten maken (persoonlijk afgeven is onmogelijk denk ik). Voor de zekerheid moet je dan dus een week van te voren overmaken. Betekend dat een week van te voren het geld ingezameld moet zijn (lijkt me niet dat iemand het wil gaan voorschieten).. dus succes... K weet niet eens of k zelf wel mee wil betalen eigenlijk, niet veel iig ;)

Nou, ik heb er geen moeite mee om het geld voor te schieten.

Het is tenslotte voor een goed doel... ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat iemand eerst maar eens kijken waar we het willen bestellen,

wat gaan we bestellen, en wat kost het bezorgen, en dat bedrag verdelen over de forum leden, (ik denk niet dat iemand moeilijk doet over een paar euro ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
Laat iemand eerst maar eens kijken waar we het willen bestellen,

wat gaan we bestellen, en wat kost het bezorgen, en dat bedrag verdelen over de forum leden, (ik denk niet dat iemand moeilijk doet over een paar euro ;))

Ja, idd, en ook belangrijk om te weten: waar we gaan bestellen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jullie menen het toch niet serieus he? Hoe zou jij het vinden om op je verjaardag (en we weten niet eens of ie wel thuis is op zijn verjaardag, vorig jaar namelijk niet) voor 20 euro friet en kroketten te krijgen? Dan vind ik een slagroomtaart namens het forum nog leuker.

Patat :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie menen het toch niet serieus he? Hoe zou jij het vinden om op je verjaardag (en we weten niet eens of ie wel thuis is op zijn verjaardag, vorig jaar namelijk niet) voor 20 euro friet en kroketten te krijgen? Dan vind ik een slagroomtaart namens het forum nog leuker.

Patat :N

Maar dat is juist de grap, is juist leuk, juist voor Paul, de baron, ik denk dat ie dubbel ligt _O_

Maar slagroomtaart erbij is natuurlijk ook altijd leuk, 70 is natuurlijk een bijzondere leeftijd! *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie menen het toch niet serieus he? Hoe zou jij het vinden om op je verjaardag (en we weten niet eens of ie wel thuis is op zijn verjaardag, vorig jaar namelijk niet) voor 20 euro friet en kroketten te krijgen? Dan vind ik een slagroomtaart namens het forum nog leuker.

Patat :N

ja dat dacht ik ook al... maarja slagroomtaart voor de baron?

Btw hij wordt 71 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar dat is juist de grap, is juist leuk, juist voor Paul, de baron, ik denk dat ie dubbel ligt _O_

Maar slagroomtaart erbij is natuurlijk ook altijd leuk, 70 is natuurlijk een bijzondere leeftijd! *)

Eh, ik heb hem gesproken... op de een of andere manier heb ik niet het idee dat ie het kan waarderen... maar ik kan me vergissen. Hij wordt trouwens 71.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eh, ik heb hem gesproken... op de een of andere manier heb ik niet het idee dat ie het kan waarderen... maar ik kan me vergissen. Hij wordt trouwens 71.

Toch jammer dat we hem die Oscar toen bij Sinterklaas al hebben gegeven. Was nu leuker geweest. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch jammer dat we hem die Oscar toen bij Sinterklaas al hebben gegeven. Was nu leuker geweest. ;)

Hoezo, en zijn reactie missen? No f-ing way! (ik krijg trouwens nog steeds geld van jullie :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Eh, ik heb hem gesproken... op de een of andere manier heb ik niet het idee dat ie het kan waarderen... maar ik kan me vergissen. Hij wordt trouwens 71.

Tja,ik weet niet of ie het kan waarderen, ik ken hem niet zo goed.

Sorry, dacht echt dat ie 70 werd :@;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geven van een snackbarvoedsel geen goed idee vind. Het idee van de taart vind ik wel goed. Als je dat allemaal met de snackbar moet regelen wordt het veel te moeilijk ook.

Het is niet echt een verjaardagscadeau vind ik.

Taart met een kaart, en onze namen erop vind ik een heel goed idee.

Bij een andere gelegenheid denk ik dat het wel kan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geven van een snackbarvoedsel geen goed idee vind. Het idee van de taart vind ik wel goed. Als je dat allemaal met de snackbar moet regelen wordt het veel te moeilijk ook.

Ik vind een kaart of taart het leukste.

Wat heeft hij nou aan wat snackbarvoedsel |:(.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind een kaart of taart het leukste.

Wat heeft hij nou aan wat snackbarvoedsel |:(.

Opzich niets, maar is wel een leuke grap juist voor hem, omdat hij altijd met de scheldcafetaria loopt te schelden ;) *baron* stommeling, uilskuiken, frikandel, zak patat, kroket

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Opzich niets, maar is wel een leuke grap juist voor hem, omdat hij altijd met de scheldcafetaria loopt te schelden ;) *baron* stommeling, uilskuiken, frikandel, zak patat, kroket

Ik weet niet of hij nou echt zo blij zou zijn met 20 frikadellen ;) En dat zou wel moeten want voor 1 frikadel denk ik niet dat een snackbar zo gek is omdat te bezorgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Opzich niets, maar is wel een leuke grap juist voor hem, omdat hij altijd met de scheldcafetaria loopt te schelden ;) *baron* stommeling, uilskuiken, frikandel, zak patat, kroket

Ja oke, maar of hij het ook zo leuk vindt is nog maar de vraag.

En hij zal het toch niet allemaal opeten, dan is een taart veel geschikter.

Of een kaart sturen kan ook nog altijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan op een taart een foto laten zetten, bijv op de verjaardagstaart de foto van de jarige in een soort marsepijn. Als je dan een foto van snackbarvoedsel neemt, dus een taart met daarop de foto van de kroketten, heb je het alle twee ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan op een taart een foto laten zetten, bijv op de verjaardagstaart de foto van de jarige in een soort marsepijn. Als je dan een foto van snackbarvoedsel neemt, dus een taart met daarop de foto van de kroketten, heb je het alle twee ;)

je kan ook een foto van de baron op de taart laten drukken, vind ik opzich leuker dan een stelletje kroketten..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Opzich niets, maar is wel een leuke grap juist voor hem, omdat hij altijd met de scheldcafetaria loopt te schelden ;) *baron* stommeling, uilskuiken, frikandel, zak patat, kroket

altijd? Kroket komt maar één keer voor ;) Kan je hem beter een bal gehakt ofzo geven ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan op een taart een foto laten zetten, bijv op de verjaardagstaart de foto van de jarige in een soort marsepijn. Als je dan een foto van snackbarvoedsel neemt, dus een taart met daarop de foto van de kroketten, heb je het alle twee ;)

Dit is een heel gaaf idee :). Zo'n soort taart heb ik ook een keertje gekregen (nee niet met frikadellen erop :P) en dat is heel leuk om te krijgen :D. Als het aan mij ligt dat idee ja ^O^.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan op een taart een foto laten zetten, bijv op de verjaardagstaart de foto van de jarige in een soort marsepijn. Als je dan een foto van snackbarvoedsel neemt, dus een taart met daarop de foto van de kroketten, heb je het alle twee ;)

Ja, een super idee!

Dat is inderdaad beter dan het snackbarvoedsel.

Moet dan wel heel erg snel gebeuren, heeft natuurlijk wel tijd nodig!

En de verjaardag van Paul schiet al op :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan op een taart een foto laten zetten, bijv op de verjaardagstaart de foto van de jarige in een soort marsepijn. Als je dan een foto van snackbarvoedsel neemt, dus een taart met daarop de foto van de kroketten, heb je het alle twee ;)

Toch weet ik het nog niet zo met kroketten. Die man heeft veel meer gedaan dan alleen de baron. Daarom lijkt me dit beter geschikt als plaatje op een taart en/of kaart.

pvg71.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Schitterend gemaakt Wer-Al

Hulde _O_

Dank je.

Het was trouwens wel even wat werk om de tekening, die ik met een ruw getekende versie van de Baron gemaakt heb, op de foto aan te laten sluiten. Maar het is uiteindelijk aardig gelukt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch weet ik het nog niet zo met kroketten. Die man heeft veel meer gedaan dan alleen de baron. Daarom lijkt me dit beter geschikt als plaatje op een taart en/of kaart.

Prachtig ^O^.

Nu nog iemand zoeken die de taart zou kunnen laten maken en afgeven (per post lijkt me niets :P). Wie woont er in de buurt, en hoe betalen we? Is er nog wat in de 'clubkas' want met overschrijven e.d. lukt niet meer :'(. Daar zijn we wat te laat voor...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel Vlaaieniers of andere taartenbakkers bezorgen ook taarten. Als we dan een bakker in de stad van Paul van Gorcum benaderen of hij een taart kan maken met die foto en kan laten bezorgen, heeft ie toch een mooie taart.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Veel Vlaaieniers of andere taartenbakkers bezorgen ook taarten. Als we dan een bakker in de stad van Paul van Gorcum benaderen of hij een taart kan maken met die foto en kan laten bezorgen, heeft ie toch een mooie taart.

Als we opschieten wel ja :P. Ik leg wel 5 cent in, als iedereen dat nou doet hebben we 20 euro, kunnen we wel een taart van kopen 8)7.

Link naar bericht
Delen op andere sites

We moeten inderdaad echt opschieten als we dat met die taart nog willen doen. dus wie woont er in de buurt van Paul?? ik weet nl. niet of ie inmiddels verhuisd is van het adres dat ik had...

ik wil wel inleggen hoor, 5/10/15 euro.

ieder 5 cent schiet tog niet op???

Link naar bericht
Delen op andere sites
We moeten inderdaad echt opschieten als we dat met die taart nog willen doen. dus wie woont er in de buurt van Paul?? ik weet nl. niet of ie inmiddels verhuisd is van het adres dat ik had...

ik wil wel inleggen hoor, 5/10/15 euro.

ieder 5 cent schiet tog niet op???

Ik denk dat Lukas het niet zo serieus bedoeld ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik denk dat Lukas het niet zo serieus bedoeld ;)

Idd, maar stel dat iedere user 5 cent gaf dan zouden we een behoorlijke taart kunnen kopen hoor ;). Maar ik ga echt geen 5 euro inleggen hoor O}, we hebben hier genoeg users. Als iemand die in de buurt woont nou wat voorschiet, zijn we al een heel eind.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Idd, maar stel dat iedere user 5 cent gaf dan zouden we een behoorlijke taart kunnen kopen hoor ;). Maar ik ga echt geen 5 euro inleggen hoor O}, we hebben hier genoeg users. Als iemand die in de buurt woont nou wat voorschiet, zijn we al een heel eind.

In de buurt waarvan trouwens, in welke plaats woont hij ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In de buurt waarvan trouwens, in welke plaats woont hij ?

Bergen Noord-Holland.

Hij is trouwens waarschijnlijk niet eens thuis... Dick Rienstra had hem gebeld, en de dag erop zou hij voor zes weken naar Amerika vertrekken, dacht ik. En dat is nog niet zo heel lang geleden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bergen Noord-Holland.

Hij is trouwens waarschijnlijk niet eens thuis... Dick Rienstra had hem gebeld, en de dag erop zou hij voor zes weken naar Amerika vertrekken, dacht ik. En dat is nog niet zo heel lang geleden...

Helaas, dit jaar geen taart voor meneer van Gorcum ..

Maar toch ..,

*O* GEFELICITEERD PAUL VAN GORCUM *O*

Met vriendelijke groet,

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...