Ga naar inhoud

Telekids moet terug op TV!


Aanbevolen berichten

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Ik wou gaan opnoemen waarom, maar dan ben k te lang bezig... alles was gewoon fantastisch!

Eerder op het forum was overigens al een link genoemd naar een site die ervoor strijdt telekids terug op tv te krijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Ik wou gaan opnoemen waarom, maar dan ben k te lang bezig... alles was gewoon fantastisch!

Eerder op het forum was overigens al een link genoemd naar een site die ervoor strijdt telekids terug op tv te krijgen.

Dit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm... Ik weet 't eigenlijk niet. Telekids was (en is) geweldig, maar wel erg gedateerd... Misschien dat een nieuwe reeks wel leuk zou zijn. of gewoon verder met Pittige Tijden!

mwa denk ut niet. Het zal nooit meer zo succesvol worden als dat het was. Het werd met heel veel plezier gemaakt door Carlo en Irene en iedereen die eraan meewerkte. Zowieso kan nooit iemand anders dan zij het gaan doen. (<- die zin klopt niet) En zij hebben er denk ik geen zin meer in. Ze hebben er duidelijk een punt achter gezet. En het moet wel spontaan komen, anders werkt het niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pittige tijden moet sowieso dan er wel weer inzitten. _O__O_

Heb daar de video van en die vind ik geweldig!!!!!! ^O^

Zoals Carlo Meta speelt echt GEWELDIG! _O__O_

Maar dan moeten het wel de afleveringen vanaf 1995 zijn want die oude uit 1989 hoef ik niet te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, herhalen.

Ik hoef het niet te zien, maar ik herinner me er vroeger nogal van genoten te hebben. Ook al ergerde ik me toen ook al aan het 'groep 8 basisschool' niveau van Pittige Tijden, Carlo en Irene zijn een goed duo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...