Ga naar inhoud

De videobanden "De dromen van B&A" en "Dr


Aanbevolen berichten

Ik ga die video volgende week kopen. Is hij de moeite waard?

Als je hem toch al gaat kopen, maakt het toch geen ruk uit of het de moeite waard is? Denk even na voor je een topic opent en baggerposts plaatst, alsjeblieft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je hem toch al gaat kopen, maakt het toch geen ruk uit of het de moeite waard is? Denk even na voor je een topic opent en baggerposts plaatst, alsjeblieft.

Op zich heb je gelijk wonderer, maar aan de andere kant kan hij toch ook nieuwsgierig zijn wat er op die video staat?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga die video volgende week kopen. Is hij de moeite waard?

Nee nee nee nee nee nee nee.

Ik zou het niet doen!

Ik heb hem ook, maar hij is precies hetzelfde als deel 1 van de videobox "Dromen met Bassie & Adriaan".

Niet doen dus, zonde van je geld!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ikzelf heb allebei deze videobanden. Maar ze zijn (als je geen echte fan bent natuurlijk) niet aan te raden als je de volledige dubbelboxen of dvd's hebt van de onderstaande series:

- De Plaaggeest

- Het geheim van de Sleutel

- De Diamant

- De huilende professor

De dromen die Bassie 'aan de binnenkant van zijn ogen' bekijkt, staan hier op uit de oude series. De presentatie doet Adriaan in de voice-over, en als hij spreekt zie je wolken voorbij vliegen. Deze videobanden zijn met Smorenburg-muziek bewerkt; alhoewel de meeste achtergrondmuziek in de dromen zelf nog origineel gebleven is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

ik heb zoon dubbelbox met dromen, toch mis ik een groot aantal dromen op de banden, dat is erg jmmr. gelukkig staat mijn favoriet er wel op *) bij de indianen. tis trouwens echt de moeite waard om er 1tje te kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die 2 videobanden van dromen met *bas* & *adriaan* is hetzelfde als de dubbelbox, maar de 2 losse banden komen uit 2002 (ik heb zelf deel 2)

en de dubbelbox uit 2000 (heb ik ook.)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij veel winkels van Bart Smit kost hij nu maar 2 euro!!!

Ik heb hem vorige week gekocht. 20 banden van BenA ofzo kosten maar 2 euro.

Ook de nieuwste van De Plaaggeest. De nieuwe editie van 2004. ook maar 2 euro! Maar hij is wel hetzelfde hoor!

gr Michiel

Toen ik die dubbelbox bij de Bart Smit bij ons kochtte kostte hij 4 euro.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Zeg, is er nou ook een 2-delige Arcade-versie van 'Dromen met Bassie & Adriaan? (niet de dubbelbox, de Bridge versies of 'de dromen van b&A)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Staat die droom van koning midas er niet op dan? vin'k helemaal nie leuk, die geluiden daar zijn leuk. en zie je alleen de dromen of ook de introdingen zoals. bij geheime agenten als bassie met robin zit te praten of staat te praten weet ik veel, 'k ben blind he, dan let men daar niet op. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Staat die droom van koning midas er niet op dan? vin'k helemaal nie leuk, die geluiden daar zijn leuk. en zie je alleen de dromen of ook de introdingen zoals. bij geheime agenten als bassie met robin zit te praten of staat te praten weet ik veel, 'k ben blind he, dan let men daar niet op. :P

nee die droom staat er inderdaad niet op nee..

Link naar bericht
Delen op andere sites
haha ok, maar DAT lijkt me dan meer een gedachte van jou... je kan nooit in de toekomst kijken wat ze van plan zijn op DVD uit te brengen ;)

dus dat wilde ik er niet bij zeggen :)

Oke, dus OF het gaat gebeuren is niet zeker, maar DAT het GAAT gebeuren, beweert NIEMAND hier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...