Ga naar inhoud

[centraal] Theater


Aanbevolen berichten

Ben een groot fan van cabaret, bezoek dan zo nu en dan ook wel eens een cabaret- voorstelling of bekijk ze op TV.

Ben een tijdje geleden nog naar de nieuwe show van Bert Visscher (Nee, dan Lourdes) en de nieuwe show van Hans Teeuwen (Industry of Love) geweest. Daarnaast vind ik cabaratiers als Herman Finkers en Youp van het Hek ook geweldig.

Verder bezoek ik eigenlijk niet erg vaak een theater, heel af en toe een keertje. Het moet dan ook bijzonder blijven, niet waar ? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben gisteren naar ALI B geweest, al hoewel ik Hip Hop helemaal niet mag vond ik het toch een leuke show, ALI B verteld het leven van de straat heette de show. Hij verteld welke kritiek hij heeft op de maatschappij, en hoe hij bepaalde dingen ziet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

SCHOP

Ik ga in april naar Lord of the Dance toe,

k ben al jarenlang fan. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat, het lijkt me geweldig om ze te zien.

Het optreden is in Den Haag, in het congresgebouw, uiteraard zit ik 1e rang :)

die is voor het eerst in 1,5 jaar dat ze weer in Nederland zijn.

Ik zie net dat de laaste keer 16oktober 2004 was, en laat dat nou ook net de datum van laatste post in dit topic zijn 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu dit topic toch weer omhoog is gekickt kan ik ook meteen even vertellen dat ik morgenavond in het Circustheater in Scheveningen met m'n jongere broer naar de voorstelling van The Lion King ga.

Ik ben er begin vorig jaar ook al een keer geweest en ik vond het toen al erg mooi maar nu was het zo dat m'n moeder via haar vrijwilligerswerk 2 kaartjes heeft gekregen en daarop mogen mijn broer en ik er dus naartoe.

Ik heb er ondanks dat het de 2e keer is weer erg veel zin in omdat ik het de vorige keer erg goed gespeeld vond en de muziek en decors ook erg mooi zijn. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh ja, dit topic hebben we ook nog... ;)

Ik ben pas naar Moordspel geweest, dat was echt top. Lekkere thriller met humor (Paul Groot deed de vertaling) en spanning (Peter Tuinman de regie). Lex Passchier heeft het geproduceerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...
SCHOP

Ik ga in april naar Lord of the Dance toe,

k ben al jarenlang fan. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat, het lijkt me geweldig om ze te zien.

Het optreden is in Den Haag, in het congresgebouw, uiteraard zit ik 1e rang :)

die is voor het eerst in 1,5 jaar dat ze weer in Nederland zijn.

Ik zie net dat de laaste keer 16oktober 2004 was, en laat dat nou ook net de datum van laatste post in dit topic zijn 8)7

Ben inmiddels naar Lord of the Dance geweest,

goede show, maar je mist Michael Flatley wel heel erg.

142061009_5b179ac959_o.jpg

Michael Flatley & viooldame (viooldame heeft ook bij Lord of the Dance gespeeld)

Ben ook naar Celtic Tiger geweest, betere show dan Lord of the Dance, kwam ook doordat Michael Flatley mee danste. Er dansen ook 2 Nederlanders mee, waarvan 1 bij mij op school gezeten heeft ( t is een kleine school dus hij herkende me nog wel 8-) )

Mijn camera (nikon d50) werdt door de beveiliging ingenomen, heb daardoor 1,5 nummer van de show gemist, gelukkig niet de meest interresante. k had op dat moment al 129 foto's gemaakt, en ik mocht er 10 houden.

komt er na afloop een oud mannetje met zijn vrouw naar me toe, en vroeg me wat er gebeurd was en of mijn SD-kaart geformateerd was, dat was niet zo dus kon ik volgens hem een progamma'tje downloaden waarmee is ze terug kon krijgen.

zie hier het resultaat

http://www.flickr.com/photos/lennertvdboom

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ben inmiddels naar Lord of the Dance geweest,

goede show, maar je mist Michael Flatley wel heel erg.

142061009_5b179ac959_o.jpg

Michael Flatley & viooldame (viooldame heeft ook bij Lord of the Dance gespeeld)

Ben ook naar Celtic Tiger geweest, betere show dan Lord of the Dance, kwam ook doordat Michael Flatley mee danste. Er dansen ook 2 Nederlanders mee, waarvan 1 bij mij op school gezeten heeft ( t is een kleine school dus hij herkende me nog wel 8-) )

Mijn camera (nikon d50) werdt door de beveiliging ingenomen, heb daardoor 1,5 nummer van de show gemist, gelukkig niet de meest interresante. k had op dat moment al 129 foto's gemaakt, en ik mocht er 10 houden.

komt er na afloop een oud mannetje met zijn vrouw naar me toe, en vroeg me wat er gebeurd was en of mijn SD-kaart geformateerd was, dat was niet zo dus kon ik volgens hem een progamma'tje downloaden waarmee is ze terug kon krijgen.

zie hier het resultaat

http://www.flickr.com/photos/lennertvdboom

Lompe Foto. :) Naja, die ken ik toch niet dus waarom zou je naar mij luisteren? :P

Ps, nu heb ik een van die muziekjes geluisterd en ze zingen toch redelijk. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lompe Foto. :) Naja, die ken ik toch niet dus waarom zou je naar mij luisteren? :P

Ps, nu heb ik een van die muziekjes geluisterd en ze zingen toch redelijk. :)

waarom is het volgens jou een lompe foto, een onzinnige opmerking in mijn ogen, en eentje die bij mij wat irritatie oplevert, verklaar je nader ajb.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb niet zoveel met theater. Maar als de geruchten over Herman Finkers waar zijn, dan ben ik eind van het jaar minstens één keer in het theater te vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Ben een keer naar de toneelvoorstelling van Pluk van de Petteflet geweest, dat is alles. Wilde wel eens naar een show van een of andere caberatier gaan, maar nooit gedaan.

Hoe was die voorstelling van Pluk van de Petteflet eigenlijk? Heb vroeger het boek gelezen en eind 2004 ook de film gezien maar wist niet dat er ook een toneelvoorstelling van was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geef normaal niet zoveel om theater en ga ook bijna nooit. Maar ben in London naar The Lion King geweest en dat was echt geweldig _O_! Zeker de moeite om eens heen te gaan als je de kans krijgt :).

Dan vind je denk ik Beauty and the Beast ook wel tof. Iets minder spektakel maar betere acteurs. En Dick Rienstra ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoe was die voorstelling van Pluk van de Petteflet eigenlijk? Heb vroeger het boek gelezen en eind 2004 ook de film gezien maar wist niet dat er ook een toneelvoorstelling van was.

Pluk redt de dieren is in reprise, die kun je dus nog wel zien. Die is ook wel goed, goed team zit erachter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan vind je denk ik Beauty and the Beast ook wel tof. Iets minder spektakel maar betere acteurs. En Dick Rienstra ;)

Ik vond deze acteurs in ieder geval al van heel hoog niveau. Maar goed, ben eigenlijk niet zo'n theaterman, dus denk niet dat ik uit mezelf zo gauw naar een voorstelling zou gaan. Maar heb er wel van genoten, dus sluit niet uit dat ik toch eens ga. Maar de goede voorstellingen in Nederland zijn duurder (dan in Engeland) en voor mij ook nog eens een redelijk stukje reizen. Of ik moet 5e rang gaan zitten zie, maar dat lijkt me dan ook weer niks :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...