Ga naar inhoud

Foto's Locaties (Toen en Nu)


Aanbevolen berichten

[..]

Maar de rest klopt wel, de stenen enzo...

En cold, aye aye sir!

Zeker weten dat deze kloppen. In ieder geval is het toch duidelijk aan de stenen te zien ja. Bij de gemeente van Naarden ben ik binnen gelopen voor meer info over de bunkers, en toen kwamen ze met 6 kopiëen aanzetten van een plattegrond met alle bunkers. Na op m'n gemak dit bekeken te hebben, kwam ik op de plek van de bunker uit in "de kroon". En daar vlakbij ligt de andere...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

de diamant bunker klopt in ieder geval niet want de op screenshots kun je zien het om bunker R gaat en niet om H zoals op doeska's foto's

Die H op de foto's van Doeska ziet er veel nieuwer uit dan de R op die van DJ Sjammie. Mischien een foute overschildering?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die H op de foto's van Doeska ziet er veel nieuwer uit dan de R op die van DJ Sjammie. Mischien een foute overschildering?

De R van Sjammie is een screenshot uit de Diamant en de foto van Doeska is een recente die Doeska heest gemaakt, laatst ;)

Toch? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De R van Sjammie is een screenshot uit de Diamant en de foto van Doeska is een recente die Doeska heest gemaakt, laatst ;)

Toch? :P

Ja, weet ik, maar die recente H kan dus een foute overschildering zijn van de oude R. Dat is maar wat ik ff wilde zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, weet ik, maar die recente H kan dus een foute overschildering zijn van de oude R. Dat is maar wat ik ff wilde zeggen.

Oh ja, sorry.. :@

Dan heb ik het verkeerd begrepen/gelezen.

Hier dan maar weer ff over die foto's van toen en nu ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of jullie het hier al eens over het kasteel in St- Malo gehad hebben, maar ik ben er in de zomervakantie geweest en ik heb daar vrij veel foto's gemaakt. Het is jammer dat m'n andere pc nu bij de reparateur is, want anders had ik ze nu wel gepost.

Dus als m'n andere pc er weer is (waarschijnlijk morgen, zaterdag dus), zal ik ze hier ffe posten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...