Ga naar inhoud

B&A 'Wat is dit?' Deel V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

het rare is... ik dacht eerst dat het iets uit het spookhuis was, dus ik kijk dat hele spookhuisstuk, ook deze gezien, maar dacht, kan um niet zijn. Omdat ik niets beters kon vinden en na die hint, wilde ik gewoon "een griezel" neerzetten, omdat ik niets anders kon bedenken dat van zulk materiaal was... Komt net dat hoofd in beeld ;)

Maar ik heb een leuke :)

getthepicture.jpg

Is het misschien een meisje dat op tv komt in de Reis vol Verrassingen in het programma "MiniStars" dat voor en na het Bassie & Adriaan avontuur op tv wordt uitgezonden?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het misschien een meisje dat op tv komt in de Reis vol Verrassingen in het programma "MiniStars" dat voor en na het Bassie & Adriaan avontuur op tv wordt uitgezonden?

ook dat lijkt mij niet goed, want die vrouw heeft wit/grijs achtig haar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ook dat lijkt mij niet goed, want die vrouw heeft wit/grijs achtig haar.

Nee, ik bedoel zo'n kind in dat kinderprogramma dat voor en na Bassie en Adriaan komt, niet die omroepster.

k heb zo oook een donkerbruin vermoeden dat het michael jackson is

zo neus hettie wel

Michael Jackson heeft helemaal geen neus! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allemaal fout. Ik zal wel ff wat helpen... Ze heeft geen tekst en ook niet echt een rol. Maar volgens mij is ze wel bij bepaalde opnamen op een bepaalde plek als figurant gebruikt, omdat ik dr volgens mij op twee verschillende locaties gespot heb ;) Maar niet sure of het dezelfde is... Die andere zie je dr alleen van de achterkant namelijk. Maar wel zelfde haar dus ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Allemaal fout. Ik zal wel ff wat helpen... Ze heeft geen tekst en ook niet echt een rol. Maar volgens mij is ze wel bij bepaalde opnamen op een bepaalde plek als figurant gebruikt, omdat ik dr volgens mij op twee verschillende locaties gespot heb ;) Maar niet sure of het dezelfde is... Die andere zie je dr alleen van de achterkant namelijk. Maar wel zelfde haar dus ;)

Volgens mij is het een van die vrouwen uit Europa die Bassie & Adriaan een opdracht gaf.

Link naar bericht
Delen op andere sites
'Ik heet eigenlijk Sjaan maar ze noemen me hier Juanita' Uit de sleutel toch?

Dat is volgens mij niet DE Sjaan... Die is wel te aanschouwen in de Sleutel volgens mijn redenatie. (In een shot, met Bassie, Adriaan, Co ;))

En hoe ik weet dat ze Sjaan heet? Dat liet Bassie zich ontvallen. E

En als iemand dit leest en nu boos op mij wordt, het was de clown Bassie, in Bassie kleren, tijdens het vragenhalfuurtje 1 juli, waar hij was als Bassie. Dus dat is imo geen priveuitspraak of wat dan ook.. Dus koel maar weer af...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Allemaal fout. Ik zal wel ff wat helpen... Ze heeft geen tekst en ook niet echt een rol. Maar volgens mij is ze wel bij bepaalde opnamen op een bepaalde plek als figurant gebruikt, omdat ik dr volgens mij op twee verschillende locaties gespot heb ;) Maar niet sure of het dezelfde is... Die andere zie je dr alleen van de achterkant namelijk. Maar wel zelfde haar dus ;)

Is het niet een vrouw die de rode koffer van Bassie pakt als B&A naar Spanje willen in de sleutel?

Link naar bericht
Delen op andere sites

hmmz uit de eerste post van dit spel:

Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft.

*vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet

Naja ik heb de omgeving weggeknipt... Als dit niet mag, moet je deze foto niet bekijken ;)

vraagteken.jpg

Dus wie er nu nog met een vrouw van 40 aan komt zetten... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz uit de eerste post van dit spel:

Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft.

*vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet

Naja ik heb de omgeving weggeknipt... Als dit niet mag, moet je deze foto niet bekijken ;)

vraagteken.jpg

Dus wie er nu nog met een vrouw van 40 aan komt zetten... ;)

Is het niet iemand (in op reis door Europa) in een vliegtuig?

Link naar bericht
Delen op andere sites
hmmz uit de eerste post van dit spel:

Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft.

*vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet

Naja ik heb de omgeving weggeknipt... Als dit niet mag, moet je deze foto niet bekijken ;)

vraagteken.jpg

Dus wie er nu nog met een vrouw van 40 aan komt zetten... ;)

en nog heb k zo 1,2,3 geen idee

he wie kan dat tog zijn

*b2* ik hoor geen trein

*japie* ik zeg wie kan dat tog zijn

*b2* ooooo zei je dat dan verstond k je verkeerd

Link naar bericht
Delen op andere sites
misschien in de bus? waar adriaan de brief voorleerst?

(blooper: Adriaan, de vol vol vol Bassie, ja)

wie_is_dit.jpg

T is goed :D

En ik zag dr geloof k ook in dat treintje op het smalste spoor...

Link naar bericht
Delen op andere sites
je kan merken dat iedereen zowat weer naar school is :P

tis zoo rustig op t forum

Ik heb vanaf vrijdag 2½ week vrij / vakantie hoor. :P

Ontopic:

Ik denk dat een stukje is van een van de indianen in de droomwereld in de Sleutel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tip!

het zijn bloemen, en je moet het in de oudere serie's zoeken.

Zijn het die bloemen die Adriaan voor Bassie meebrengt als Bassie in het ziekenhuis is na die caravanbrand in de diamant?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

helaas dat is niet goed, qua serie zit je ook niet goed.

Misschien de bloemen die boven op al die dienbladen met glazen staan in de verloren aflevering 2 van de sleutel?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien de bloemen die boven op al die dienbladen met glazen staan in de verloren aflevering 2 van de sleutel?

Dat kan natuurlijk nooit omdat de dvd nog niet uitwas op het moment dat hij de nieuwe opdracht gaf

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat kan natuurlijk nooit omdat de dvd nog niet uitwas op het moment dat hij de nieuwe opdracht gaf

Ja, dat is waar.

Zeg Lennert, ben jij niet aan de beurt bij het fotospel?!

Link naar bericht
Delen op andere sites
is het die bloem die bassie in ze zak heeft tijdens de sleutel

met dat adriaan een sleutel nodig had en bassie hem in de vuilnisbak vond

met de serie zit je goed, maar helaas niet het goede antwoord.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...