Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan en Het geheim van de Sleutel - deel 3


Aanbevolen berichten

Praat hier verder over Bassie en Adriaan en Het geheim van de Sleutel !

Topic deel 1: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=19

Topic deel 2: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=475

De laatste post in het vorige topic was van mij:

Ze kunnen het ook slim spelen.

Als ze nu een DVD uitbrengen met de verloren aflevering 2 dan verdienen ze daar geld aan.

Misschien hebben ze die andere aflevering al lang gevonden, maar houden ze dit expres stil. Dan kunnen ze na de uitgave zeggen.

He we hebben nu ook aflevering 7 gevonden, dan brengen we de DVd nogmaals uit.

Op die manier verdienen ze dubbel.

Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.

Zo is het ook gegaan bij de serie van Amerika.

Eerst moest je 5 DVD's kopen en later stond de serie op 2 DVD's.

Daarom wacht ik toch nog maar even tot ik besluit om de DVD aan te schaffen. Maar natuurlijk is dat ieder zijn eigen keus.

Ik wacht ook nog even met aanschaffen, maar ik zou het niet netjes van ze vinden als ze de andere aflevering achterhouden (maar ik denk niet dat ze dat doen).

Ik wacht wel nog even met Europa-DVD's kopen, omdat die serie misschien net als Amerika op 2 of 3 DVD's komt (ik zeg niet dat het zo is, maar dat zou kunnen).

Link naar bericht
Delen op andere sites

het gaat ook niet helemaal om het geld... het is gewoon fijn om het zo compact mogelijk te hebben en dat je niet steeds het dvd'tje hoeft te wisselen na een uurtje. Ik vind het ook fijner als het gewoon op 1 of 2 schijfjes staat. Titanic staat toch ook niet op 3 dvd's? 8)7

En vuurwerk koop ik ook niet, want dat is idd zonde geld... 10 euro heb ik persoonlijk niet over voor één harde knal :+

Maar ik denk ook niet dat die sleutel aflevering wordt achtergehouden... die zijn ze echt (nog) wel kwijt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze kunnen het ook slim spelen.

Als ze nu een DVD uitbrengen met de verloren aflevering 2 dan verdienen ze daar geld aan.

Misschien hebben ze die andere aflevering al lang gevonden, maar houden ze dit expres stil. Dan kunnen ze na de uitgave zeggen.

He we hebben nu ook aflevering 7 gevonden, dan brengen we de DVd nogmaals uit.

Op die manier verdienen ze dubbel.

Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.

Zo is het ook gegaan bij de serie van Amerika.

Eerst moest je 5 DVD's kopen en later stond de serie op 2 DVD's.

Daarom wacht ik toch nog maar even tot ik besluit om de DVD aan te schaffen. Maar natuurlijk is dat ieder zijn eigen keus.

De tweedelige versie was er als eerst, als ik het goed zeg.

En Adriaan zoekt al zolang naar die band, hij zou zo dolgelukkig zijn dat hij het echt meedeelt en niet zou verzwijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De tweedelige versie was er als eerst, als ik het goed zeg.

En Adriaan zoekt al zolang naar die band, hij zou zo dolgelukkig zijn dat hij het echt meedeelt en niet zou verzwijgen.

Inderdaad. En op zijn site staat niet voor niets een telefoonnummer, dat je kunt bellen als je de aflevering hebt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En zullen er heel wat goofs die nu op de site staan verdwijnen. Doordat het verhaal nu completer is, zijn er een aantal rare dingen die als goof omschreven zijn, nu te verklaren.

Nee, ik laat ze staan, maar lever er natuurlijk wel commentaar bij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Is de dubbelvideo van "De Sleutel" (2002) ook bij Bart Smit te koop en hoe duur kost ie dan ?

Niet bij de Bart Smit, wel bij de Bristol voor €6,99

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb net even gebeld naar Bristel (Leeuwarden)

En ze hadden.

Dubbelbox: De Huilende Professor

Dubbelbox: De Verzonken Stad

Is er dan een Bridge dubbelbox van de Huilende Professor ?

Ik heb vorige week bij de Bristol in Dordrecht de Arcade versie van de huilende professor gekocht. Volgens mij is er ook helemaal geen Bridge versie op dubbelbox.

Hij zit zo in mekaar:

De doos was de Arcade doos uit 1997

De stickers op de banden zijn van Bridge 2003

De inhoud van de banden is de Arcade versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb vorige week bij de Bristol in Dordrecht de Arcade versie van de huilende professor gekocht. Volgens mij is er ook helemaal geen Bridge versie.

Hij zit zo in mekaar:

De doos was de Arcade doos uit 1997

De stickers op de banden zijn van Bridge 2003

De inhoud van de banden is de Arcade versie.

Dan koop ik hem niet want ik heb de bridge Enkelvideo uit 2004 ook al en anders heb ik de zelfde versie.

Bedankt voor de info.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Over welk raam heb je het dat dichtklapt? Dat moet ergens begin aflevering 3 zijn gezien de tijd die je aangeeft, maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. O}

als bassie en adriaan op het vliegveld zijn en de koffers hebben uitgeladen

dan gooit adriaan de achterklep (raam) dicht en die klap komt eerder dan dat het raam naar beneden valt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Ik vind de nieuwe inlay mooier want op die oude inlay was de hand van Bassie een beetje nep. Die hand was er nog aangeplakt. Dat kun je nog zien omdat er een wit rondje om die hand zit.

Ja inderdaad dit was mij ook al opgevallen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de nieuwe inlay mooier want op die oude inlay was de hand van Bassie een beetje nep. Die hand was er nog aangeplakt. Dat kun je nog zien omdat er een wit rondje om die hand zit.

Ja, inderdaad. De hand is wit achtig...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...