Ga naar inhoud

de zwakke punten van de personages


Aanbevolen berichten

ZO, nieuw topic over de zwakke punten. daar was dus vraag naar in een ander topic, en nioemand opent het, dus doe ik het. we hadden het over de baron.

Wat dus de bedoeling van dit topic is:

Elk personage heeft zijn zwakke plek. Bij sommige is het duidelijk, bij anderen wat lastiger. Wat vind jij zwakke plekken bij de karakters?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ZO, nieuw topic over de zwakke punten. daar was dus vraag naar in een ander topic, en nioemand opent het, dus doe ik het. we hadden het over de baron.

Ik heb je al eerder gezegd duidelijk te zijn in je OP!

Het gaat dus over wat volgens jou de zwakke punten van de personages zijn. Van sommige is het duidelijk (zoals Bassie en B2) maar van sommige is het lastiger te zien.

Speculeer er op los.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wou net te vragen waar het in dit topic eigenlijk ECHT over moest gaan. Geef even wat voorbeelden of probeer een discussie op poten te krijgen dan kan het een interessant topic worden.

Weet zelf zo snel niet wat jullie precies met zwakke punten bedoelen. (Van de personages of van de acteurs)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Van de personages.

De Baron heeft bijvoorbeeld de pech dat hij steeds met sukkels moet werken (Japie valt nog een beetje mee ;)).

Dan heeft B1 het zwaar met B2, VJ met B2 en de Professor met Joris en de Kapitein (hij zit hem stiekem dwars)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eigenlijk zijn figuren als VJ en B2, of HH en B100 erg dom... Als ik een baas als "De Baron" boven me had staan, die me zo commandeert e.d. had ik hem al lang te grazen genomen (2 man sterk). Lekker voor je eigen beginnen zonder zo'n opgewonden standje boven je...;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Baron: zijn koppigheid en het onvermogen een fout toe te geven. Daardoor komt hij vaker in moeilijkheden dan goed voor hem is.

B1: heeft een beperkt relativeringsvermogen en absoluut geen humor, zodat hij bij elke tegenslag compleet in de stress schiet.

B2: dom en doof, easy ;)

Japie: hmm... ja, dat ie niet zo hard kan lopen, maar verder?

Bassie: verslaafd aan slagroomtaart en nogal dom

Adriaan: laat over zich heenlopen door die clown

Adjudant: Eh, sexier dan goed voor mij hem is? >:)

BB: nogal kort lontje

B100: Altijd pech, maar ook, hij wil stoer zijn terwijl hij dat eigenlijk helemaal niet is

HH: beetje te overtuigd van zijn eigen kunnen

Link naar bericht
Delen op andere sites

zwakke punt van robin: praat irritant, irritante opmerkingen, evil (verteld pas dat professor kan zien waar ze zijn als adriaan weg is)

Danny Verbiest: Belg, saai, je blijft je afvragen wie het is (ik dacht vroeger een professor ofzo), hij klinkt als Samson en is saai

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mij lijkt het zoals al eerder gezegd ook heel naar als je als rustig persoon als B100 en HH moet werken met de baron die altijd woedend wordt.

Bijvoorbeeld een stukje dat de baron met *B100* belt:

*baron* ...als je hier was dan ZOU ik je!

*harry* Wat zou u dan doen baas?

*baron* (pakt *harry* beet, schudt hem heen en weer en geeft hem een paar forse klappen in zijn gezicht)

*harry* Sjonge, jonge, jonge! Die B100 heeft wel pech!

Dit lijkt me dus echt helemaal niet leuk en dit is nog maar zwak uitgedrukt. Ik zou het er zelf niet bij gelaten hebben denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan is altijd vrolijk en de leider. Ik vind het jammer dat we nooit eens een emotionele kant hebben gezien van Adriaan. Beetje down, huilend of zo.

Heb jij de professor nog nooit gezien? :?:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan is altijd vrolijk en de leider. Ik vind het jammer dat we nooit eens een emotionele kant hebben gezien van Adriaan. Beetje down, huilend of zo.

Dat is juist één van zijn sterke punten. Hij is erg proactief. Hoe erg de situatie ook is, hij blijft de moed er in houden en bedenkt een oplossing.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is juist één van zijn sterke punten. Hij is erg proactief. Hoe erg de situatie ook is, hij blijft de moed er in houden en bedenkt een oplossing.

Ja, zo kan je het natuurlijk ook bekijken, ^O^ (en ik vind dat echt een sterk punt)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb jij de professor nog nooit gezien? :?:P

Dat was fake.

Ik ben het op zich wel met Tim eens, maar het blijft natuurlijk een soort karikatuur. De personificatie van stoerheid ofzo ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat was fake.

Ik ben het op zich wel met Tim eens, maar het blijft natuurlijk een soort karikatuur. De personificatie van stoerheid ofzo ;)

dat bedoel ik. Adriaan zijn sterkte is zijn eeuwige positief zijn. Hij geeft nooit als het ware een emotionele kant laten zien. Zoals sommige acteurs kunnen doen dat je gewoon zit te huilen voor je TV scherm. Het hoeft weer niet gelijk te zijn dat alle kinderen depresief worden. Maar een andere kant van Adriaan dat had ook wel een keer gemogen van mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat bedoel ik. Adriaan zijn sterkte is zijn eeuwige positief zijn. Hij geeft nooit als het ware een emotionele kant laten zien. Zoals sommige acteurs kunnen doen dat je gewoon zit te huilen voor je TV scherm. Het hoeft weer niet gelijk te zijn dat alle kinderen depresief worden. Maar een andere kant van Adriaan dat had ook wel een keer gemogen van mij.

Nou ja... Vooral in de diamant is dat nog best goed hoor. Als de adjudant ze arresteert, als de adjudant ze niet gelooft in de videozaak... en ook als Adriaan Douwe verdenkt in de haven... Later wordt ie pas echt het stereotype held.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou ja... Vooral in de diamant is dat nog best goed hoor. Als de adjudant ze arresteert, als de adjudant ze niet gelooft in de videozaak... en ook als Adriaan Douwe verdenkt in de haven... Later wordt ie pas echt het stereotype held.

Daarom is het ook mijn "jeugdheld"!;)*)
Link naar bericht
Delen op andere sites
dat bedoel ik. Adriaan zijn sterkte is zijn eeuwige positief zijn. Hij geeft nooit als het ware een emotionele kant laten zien.

Er werd al gesproken over de Diamant, daarin laat Adriaan ook zijn emotionele kant zien als blijkt dat niemand in het circus wil geloven dat B&A de diamant niet gestolen hebben. De manier waarop hij bij een zeer verdrietige Bassie komt zitten laat toch goed zien dat de acrobaat ook z'n moeilijke momenten heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites

klopt in die diamant liet hij echt die emoties zien. dat moet ik toegeven. ik was dat even vergeten. maar inderdaad later is die zo ultra happy en altijd vol met moed. maar hij blijft natuurlijk een goede geweldige held.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...