Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan spreken zichzelf tegen


Aanbevolen berichten

Ja, eerder gezien. Maar wij horen daar natuurlijk niet bij, want wij proberen langs hun broekspijpen naar boven te klimmen en verdienen bakken met geld aan hun bezit.

Snap dat dan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bespeur ik hier enige verbittering? O}

Niet doen beste mensen, ik weet van de hele zaak natuurlijk weinig af, maar probeer mezelf voor te houden dat ze nu eventjes boos zijn maar dat ze ooit wel weer bijdraaien.

Misschien is dit wel naïf en zal dit nooit gebeuren, maar met dit doel voor ogen kan ik toch ook enigzins fan van Bas en Aad blijven en niet alleen van Bassie en Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht trouwens dat Bas vertelde dat Bassie én Bas geen alcohol dronken. Dan zijn ze óf erg zuinig met de champagne óf hij is al aan z'n 3e glas bezig....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht trouwens dat Bas vertelde dat Bassie én Bas geen alcohol dronken. Dan zijn ze óf erg zuinig met de champagne óf hij is al aan z'n 3e glas bezig....

Waar haal je dat nou vandaan?

Volgens mij drinkt hij wel gewoon hoor..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar haal je dat nou vandaan?

Volgens mij drinkt hij wel gewoon hoor..

Heeft hij verteld op 1 juli vorig jaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja weet niet precies wat ik hier van moet vinden,maar waar zijn deze beelden gemaakd?

Zijn door Fok! gemaakt. Zoek even, er staat nog wel ergens een topic met een link naar het volledige filmpje. Weet niet of Fok! het nog steeds online heeft staan... Was tijdens de Kids Choise Awards.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik heb vandaag bassie op de kermis gezien. Het is echt wel een goede vent. Je kon duidelijk merken dat zijn doelgroep tot 10 jaar is maar dat hij wel heel veel oudere fans heeft. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap uberhaupt niet waarom dit forum niet meer mag, het is immers toch alleen maar reclame voor b&a???

Als ik hen was, dan zou ik van dit forum profiteren, om zo nog meer fans te werven, waardoor ook Bassie's bedrijf beter kan draaien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat werd er gezegd? Ik kan het niet bekijken/beluisteren omdat sinds de pc-crash 2 weken geleden, het geluid het na het opnieuw installeren van de pc niet meer doet. 't Is dan wel een maand geleden dat dit topic werd gestart, maar toen wist ik de nieuwe locatie van het forum nog niet. En ik ben nu toch nieuwsgierig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vooral Bassie vertelt dat ie het zo leuk vindt dat ze ook oudere fans hebben van in de twintig.
Vooral? Werd er nog meer gezegd?
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vooral? Werd er nog meer gezegd?

Ik (of iemand anders) zal morgen beter luisteren en het neerpennen, maar het gaat er dus vooral om dat Bas daar zegt dat ie die oudere fans zo leuk vindt en ons irritante pubers noemt en dat zijn doelgroep 2 tot 10 is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik (of iemand anders) zal morgen beter luisteren en het neerpennen, maar het gaat er dus vooral om dat Bas daar zegt dat ie die oudere fans zo leuk vindt en ons irritante pubers noemt en dat zijn doelgroep 2 tot 10 is.

Dat klinkt niet al te best. :{
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat jullie er nu pas over beginnen... Ik had dit direct al opgemerkt toen dit filmpje hier gepost werd.

Ook had ik toen een opmerking gemaakt over wat bas zei nadat hij heeft gezegd dat ze erg blij zijn dat mensen van 20 ook nog naar hun programma's kijken. Hij zegt dan namelijk tegen Aad iets van "zo dat heb ik toch goed gezegd?" "ja dat heb je heel goed gezegd" "ja nee dat we niet straks weer dat gesodenogwat krijgen" "kom nou maar mee" *adriaan* *trekt bassie het beeld uit*

(geen letterlijke quotes, filmpje staat op overleden hdd)

Waarschijnlijk heeft Bas het net daar voor iets te bond gemaakt en heeft Aad er wat van gezegd en is Bas' reactie daarom zo in dat interview... Maar dat is mijn interpretatie die tzt niet met mij gedeeld werd, dus zal nu ook wel niet zo zijn, maar wou het toch nog ff posten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het net ff bekeken op een pc waar het geluid het wél doet. Dat was inderdaad een raar stukje dialoog op het laatst. Hadden ze denk ik beter mee kunnen wachten tot ze daadwerkelijk buiten beeld waren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het net ff bekeken op een pc waar het geluid het wél doet. Dat was inderdaad een raar stukje dialoog op het laatst. Hadden ze denk ik beter mee kunnen wachten tot ze daadwerkelijk buiten beeld waren.

Ik denk dat het (gedeeltelijk) gespeeld was. Bassie in zijn rol als domme clown die het verpest en dus maar even aan Adriaantje vraagt of ie het wel goed deed. En het zal ook gedeeltelijk wel een inside joke zijn die wij dan weer niet snappen omdat het nooit op tv is geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...