Ga naar inhoud

Het (grote) Kameleon Topic


Aanbevolen berichten

Zoals ik in de post waarin ik links naar de foto's postte al aangaf zou er ook nog een verslagje over afgelopen zondag in Den Bosch komen van mij of van samba-boy. Ik hoorde gisteren via msn van samba-boy dat die de eer :P aan mij geeft om een verslagje te schrijven omdat hij het de laatste tijd nogal druk heeft dus bij deze schrijf ik het verslag ;)

Afgelopen zondag was het dus voor mij alweer de 3e keer dat ik naar een première van De Kameleon 2 ging om er ook weer een meet met een forumlid van te maken. samba-boy en ik hebben nog geprobeerd om meer personen mee te krijgen maar het is uiteindelijk toch bij ons 2 gebleven.

De treinreis van Den Haag naar Den Bosch verliep zonder goed en zonder vertragingen en ik was dan ook binnen de gestelde tijd van ruim anderhalf uur in Den Bosch waar Jordy en z'n moeder al op het perron op me stonden te wachten en we herkenden elkaar ook al meteen van de foto's en webcam.

Het was buiten en in de auto waarmee we naar de bioscoop reden nog steeds behoorlijk heet en het was ook nog behoorlijk zoeken naar een parkeerplaats. Uiteindelijk toch een parkeerplaats gevonden op een afstand van zo'n 5 minuten lopen van de bioscoop. Zoals ook al op de eerste foto te zien kwamen we bij het lopen naar de bioscoop De Kameleon al tegen. Bij de bioscoop aangekomen hadden Jordy en ik meteen ook een mooie plaats vlakbij de rode loper om de acteurs te zien. Niet lang hierna kwamen de acteurs uit de wagens en natuurlijk de tweeling uit De Kameleon. Hoewel dit al dus al de 3e keer was vond ik het ook nu weer een groot spektakel om mee te maken. Nadat de tweeling ook even kort geïnterviewd was kon het publiek dan ook naar binnen voor de film. Deze was voor mij ook erg leuk om weer te zien, Jordy vond het naar eigen zeggen een mooie film met vette special effects, goed verhaal erin, goeie muziek, kortom: 5/5.

Na de film was er natuurlijk ook weer het optreden van Sita met 3 nummers die gemaakt zijn voor de soundtrack van de film. Voor enkele kinderen was er ook weer de gelegenheid om vragen te stellen aan de acteurs en ook dit keer waren er hele leuke bij. Nadat ook de welbekende en ook erg coole Kameleon-rap was gedaan gingen Jordy, z'n moeder en ik ook meteen naar buiten en heeft Jordy net als ik z'n DVD-hoes door de acteurs laten signeren en ook z'n Kameleon-Bidon (soort veldfles). Ook zijn Jordy en ik hierna op de foto geweest met Arjen die het ook erg leuk vond om Jordy als forumlid eens te ontmoeten en mij ook weer.

Als afsluiting van de dag gingen we hierna nog even naar de McDonalds die daar in de buurt zat en hebben daar nog uitgebreid de gelegenheid gehad om gezellig na te kletsen waarbij we tot de conclusie kwamen dat deze dag met de première en meeting als forumleden toch wel erg geslaagd was.

Na het eten zijn Jordy en ik nog met mekaar als forumleden op de foto geweest voor de auto van de moeder van Jordy. Vervolgens werd ik naar het station gebracht en hebben we uitgebreid afscheid genomen totdat de trein met mij erin vertrok.

^O^ Jordy (samba-boy) en Arjen (Uncle Ar), het staat nog steeds in m'n msn-naam maar nogmaals bedankt voor deze zeer geslaagde meeting en première! Hopelijk zullen er nog vele meetings volgen! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog even een post met een aparte vraag erin.

randy_roes zou het nu er al een aantal forumleden naar deze film zijn geweest een idee zijn om een Rate the Movie topic over de Kameleon 2 te openen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even tussendoor: willen jullie hem alsjeblieft met zoveel mogelijk familie gaan bezoeken? :P

Want wij kregen vandaag de eerste cijfers binnen van Independent Films

De opbrengst gisteren (eerste landelijke draaidag) was 66.000 euro. *)

Maar dit is 12.000 euro minder in vergelijking met het eerste deel dat dus

gelijk al 78.000 euro in het laatje bracht na één bioscoopdag, dus kom op! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Degene die ik gelezen heb, was de metro ;)

Ik wilde net zeggen, als je dat stuk in de Spits tof vond, dat is nou al de zoveelste negatieve recensie! }:|

Maar bedankt voor de Metro, die maakt veel goed. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even tussendoor: willen jullie hem alsjeblieft met zoveel mogelijk familie gaan bezoeken? :P

Want wij kregen vandaag de eerste cijfers binnen van Independent Films

De opbrengst gisteren (eerste landelijke draaidag) was 66.000 euro. *)

Maar dit is 12.000 euro minder in vergelijking met het eerste deel dat dus

gelijk al 78.000 euro in het laatje bracht na één bioscoopdag, dus kom op! :P

als jij nog een keer in epe bent wil ik um nog wel met je in zwolle gaan bekijken :P

anders koop ik um alleen op dvd :P

k denk niet dat k veel familie mee zal krijgen ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
als jij nog een keer in epe bent wil ik um nog wel met je in zwolle gaan bekijken :P

anders koop ik um alleen op dvd :P

k denk niet dat k veel familie mee zal krijgen ;):P

Toevallig ben ik aanstaand weekend bij mijn oma op de camping

en het plan is om zaterdagavond naar de bios te gaan in ZWOLLE. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er stond vorige week trouwens ook nog een stuk in de Sp!ts, na te lezen op:

http://spitsnet.nl/nieuws.php/6/48864/c ... uldig.html

Ook vandaag stond er iets in zie ik nu:

http://spitsnet.nl/nieuws.php/6/49418/c ... r_uit.html

--edit: was hetzelfde artikel als waar wonderer het over had zie ik nu alleen dit is een directere link waarbij je ook geen groot PDF-bestand waar de hele Sp!ts in staat hoeft te downloaden.--

En er waren ook nog enkele andere artikelen in de Sp!ts over De Kameleon:

http://spitsnet.nl/nieuws.php/6/362798/ ... eleon.html

http://spitsnet.nl/nieuws.php/6/366760/ ... Polen.html

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toevallig ben ik aanstaand weekend bij mijn oma op de camping

en het plan is om zaterdagavond naar de bios te gaan in ZWOLLE. ;)

wtf?! =D

maar camping? :? niet gewoon hazekeuke?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Even een schop omhoog.

Vandaag was ik bij de Albert Heijn en ik zag daar meteen toen ik binnenkwam de DVD van De Kameleon 2 in de rekken liggen dus die is nu ook officieel uit, althans bij de Albert Heijn dus want ik zie op bol.com dat hij daar leverbaar is vanaf 3 november maar dat is dus ook al over een paar dagen. ;)

Ik heb 'm bij AH iig maar meteen gekocht omdat ik met Air Miles nog 10 euro korting kreeg.

Foto's:

Voorzijde hoes

Binnenzijde hoes

Behalve de DVD met de film zit er dus ook nog de CD met de soundtrack in waar onder andere de Kameleon (W)rap met Uncle Ar erin op staat. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik zag um ook liggen bij de appie, maar dat ding is helemaal volgespamd met de koppen van koen en jos :P Op die inlay staat waarschijnlijk maar 1x keesch, kan het nog niet eens duidelijk zien vanaf hier ;) Maar als ik het mij van de film herinner staat ie daar bij...

Maar goed ze wilden er 19,90 voor hebben, dus ik wacht wel ff een half jaartje, totdat ie 5 euro of een andere betaalbare prijs heeft :P Heb het niet zo breed meer als student ;) Als nou de kop van Kees wat meer op die hoes stond was het een ander verhaal ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik zag um ook liggen bij de appie, maar dat ding is helemaal volgespamd met de koppen van koen en jos :POp die inlay staat waarschijnlijk maar 1x keesch, kan het nog niet eens duidelijk zien vanaf hier ;) Maar als ik het mij van de film herinner staat ie daar bij...

Maar goed ze wilden er 19,90 voor hebben, dus ik wacht wel ff een half jaartje, totdat ie 5 euro of een andere betaalbare prijs heeft :P Heb het niet zo breed meer als student ;)Als nou de kop van Kees wat meer op die hoes stond was het een ander verhaal ;)

Ik kan het je nog sterker vertellen, Kees staat er helaas helemaal niet op. Maar de film is toch zeker de moeite waard? Ook de extra's die erop staan zijn erg leuk en dan vooral the making of...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan het je nog sterker vertellen, Kees staat er helaas helemaal niet op. Maar de film is toch zeker de moeite waard? Ook de extra's die erop staan zijn erg leuk en dan vooral the making of...

De extra's lijken mij ook het leukste ja... Dat heb je in de bios niet gezien (Als je er teminste bent geweest ;) ) en dat zie je dan op de DVD :P Ik vind het zeker wel de moeite waard ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan het je nog sterker vertellen, Kees staat er helaas helemaal niet op. Maar de film is toch zeker de moeite waard? Ook de extra's die erop staan zijn erg leuk en dan vooral the making of...

wel moeite, geen 20 euro :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Straks wordt ie wel goedkoper net als Kameleon 1.. Koop je em dan, als je em wilt :P;)

Ja dat zei ik toch :P

Doe ik altijd, k koop zelden iets als het net uit is, half jaar later is de prijs gehalveerd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan het je nog sterker vertellen, Kees staat er helaas helemaal niet op.

Dan kijk je niet goed. ;) Ik sta er wel degelijk bij. :YJOEPIE!

Als je de hoes helemaal openvouwt, op de derde flap waar de Bonus-DVD zit, daar ben ik te

zien rechts op een foto waar het hele dorp protesteert bij het Gemeentehuis. Goed kijken! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan kijk je niet goed. ;) Ik sta er wel degelijk bij. :YJOEPIE!

Als je de hoes helemaal openvouwt, op de derde flap waar de Bonus-DVD zit, daar ben ik te

zien rechts op een foto waar het hele dorp protesteert bij het Gemeentehuis. Goed kijken! :P

Hehe, ik heb de dvd dan (nog) niet, maar ik zie het wel. Maar dat komt omdat ik weet dat jij daar toen ook bij stond, ik zie het zo op de foto van DJ Sjammie niet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan kijk je niet goed. ;) Ik sta er wel degelijk bij. :YJOEPIE!

Als je de hoes helemaal openvouwt, op de derde flap waar de Bonus-DVD zit, daar ben ik te

zien rechts op een foto waar het hele dorp protesteert bij het Gemeentehuis. Goed kijken! :P

Ja dat bedoelde ik ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites

zojuist de Kameleon 2 gekeken, en ik kan niet anders zeggen dat ik het een hele leuke film vind :9~ vooral dat karbiet schieten wat kees doet hahaha en dan de vloek die zwart erachter aan doet met potverdomme in de kont.. ofzo iets.. hahaah ook prachtig was dattie de cel opblaast waar de klinkhamers in opgesloten zitten.

maar al met al een hele leuke familiefilm!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...