Ga naar inhoud

[ACTIE] B&A for prime time


Aanbevolen berichten

Op FOK zijn ze een "actie" gestart om B&A op Talpa op prime time te krijgen. Ik denk, ik laat het hier ook even weten.

Het mailtje (kopieren en naar info@denieuwezender.tv sturen):

Beste John,

Ik, als rechtgeaarde Bassie & Adriaan-fan, ben bang. Bang dat mijn vrienden na de start van de uitzendingen van Talpa niet meer op de TV te zien zullen zijn. Ik wil je dan ook met heel mijn hart vragen of je er voor kunt zorgen dat hun avonturen niet van de beeldbuis zullen verdwijnen. Ik denk dat hun leerzame en geweldloze avonturen een verademing zijn voor alle TV kijkende kinderen in deze wereld die zo met geweld is overladen. Ik hoop dan ook werkelijk dat ze een mooi plekje in je uitzendschema zullen krijgen!

Met vriendelijke groet,

Bron: FOK!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als B&A hun contract hebben verlengd waarom dan zo'n probleem? Nick kan de serie zelf ook gewoon binnen hun zendtijd plaatsen. talpa heeft immers helemaal geen rechten over de serie en kan deze ook niet kopen omdat Nickelodeon de uitzendrechten heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als B&A hun contract hebben verlengd waarom dan zo'n probleem? Nick kan de serie zelf ook gewoon binnen hun zendtijd plaatsen. talpa heeft immers helemaal geen rechten over de serie en kan deze ook niet kopen omdat Nickelodeon de uitzendrechten heeft.
Dan kunnen Talpa en Nickelodeon best gaan samenwerken, naar mijn idee. Moet kunnen, toch? 8)7
Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij wordt het net zoiets als Jetix/Veronica, Ketnet/Canvas

dus ook: Nickelodeon/Talpa

helaas zitten er dan geen primetime of nachtuitendingen voor Nick meer in denk ik dus B&A 's ochtends (net als vroeger op KinderNet bijvoorbeeld)

Jammer, dan moet ik vroeger mijn bed uit als ik B&A wil zien. :N:P

Er was overigens ook een tijdje de combinatie KinderNet/Net5 (dat noemden ze dan KinderNet5).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jammer, dan moet ik vroeger mijn bed uit als ik B&A wil zien. :N

Er was overigens ook een tijdje de combinatie KinderNet/Net5 (dat noemden ze dan KinderNet5).

ik weet het niet zeker, ik heb het ook nergens zien staan maar het lijkt mij het meest logische in ieder geval...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jammer, dan moet ik vroeger mijn bed uit als ik B&A wil zien. :N:P

Er was overigens ook een tijdje de combinatie KinderNet/Net5 (dat noemden ze dan KinderNet5).

Ach kom op op wat voor tijdstippen gingen we vroeger als kind het bed uit om b&a te zien? Kwam het rond 8 uur op zaterdag op kindernet. En vaak was ik er al vóór wakker ;)

En anders kijk je een video of dvd toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ach kom op op wat voor tijdstippen gingen we vroeger als kind het bed uit om b&a te zien? Kwam het rond 8 uur op zaterdag op kindernet. En vaak was ik er al vóór wakker ;)

En anders kijk je een video of dvd toch?

  • [*:khf0sadr]Tsja, ik kwam als kind vroeger ook vroeg mijn bed uit, maar ik ben veranderd, in al die jaren. Ik hou tegenwoordig niet (meer) van vroeg uit bed komen. Ja, en je zei het zelf ook al: 'als kind', wat ik nu niet meer ben. :)
    [*:khf0sadr]Dat weet ik, maar dat is zo vermoeiend. Moet ik eerst die hele video of dvd uit te kast pakken, uit zijn doosje halen, in de speler stoppen etc. 8)7 Tuurlijk zal ik dvd/video kijken als er niets anders op zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Inderdaad ik lig ook tot op de middag in mn bed en ben te lui er een dvd in te stoppen:p
En dat zit jijj tegen mij te zeggen dat ik dat moet doen... _O_
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja haha. Maar hoogstwaarschijnlijk komt b&a om 17.00 als talpa uitzendt. Dit heeft Bas zelf gezegd. Prime time zal nooit lukken want er zijn natuurlijk veel meer programma's die veel meer kijkcijfers trekken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Omdat het zijn serie is en hij zal heus wel mededelingen krijgen over uitzendtijden.
Je zei: "hij zal heus wel" en dat is een aanname. Je veronderstelt dat dus. Of weet je 't zeker?
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hóe hij het te weten gekomen is weet ik niet, maar hij wist het wel. Met wat andere forummembers deden we een locatietour op 6 mei jl. en we zijn ook even bij Bas op kantoor geweest.

Maar ik denk dat hij dat van Nickelodeon zelf te horen krijgt, dat lijkt mij het meest logisch.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De uitzendingen van Talpa worden elke dag tussen 18.00 en 2.00 uitgezonden. Verder gewoon de uitzendingen van Nick (dus ook in de nacht). Ik hoop dat ze dan weer B & A en Dommel gaan uitzenden in de nacht. Ik denk dat het dan dit een beetje gaat worden:

17.15 Bassie & Adriaan.

17.40 Zoop.

18.00 TALPA.

Dan sluiten ze af met series. Dan heb je dus: tekenfilms-series-programma`s. Een mooie aansluiting dus.

Verder vind ik dit eigenlijk een onzin mailtje, want Talpa heeft helemaal niks met de programma`s van Nickelodeon (behorend tot MTV Networks) te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...