Ga naar inhoud

Hans Otjes in 'Nu'


Aanbevolen berichten

Hoewel ik hier niet meer actief ben, kwam ik dit tegen, toch wel interessant dacht ik zo.

Van de week zag ik in het normaliter inhoudsloze blad 'Nu, de tijd van je leven' (nummer 3, juni/juli 2005) een stuk staan over ex-acteur/regressietherapeut Hans Otjes. En waar kennen we die van? Juist, van de Huilende Prof.!

Het is een stuk tekst van 2 pagina's, mochten jullie geinteresseerd zijn wil ik het graag posten.

Mvg,

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoewel ik hier niet meer actief ben, kwam ik dit tegen, toch wel interessant dacht ik zo.

Van de week zag ik in het normaliter inhoudsloze blad 'Nu, de tijd van je leven' (nummer 3, juni/juli 2005) een stuk staan over ex-acteur/regressietherapeut Hans Otjes. En waar kennen we die van? Juist, van de Huilende Prof.!

Het is een stuk tekst van 2 pagina's, mochten jullie geinteresseerd zijn wil ik het graag posten.

Mvg,

Lukas.

Ik ben wel schiewnierig, post het maar, als je wilt :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Post het artikel dan gelijk, anders heeft het a) geen zin om dit topic te openen en b) krijgen we alleen maar tig reacties van ''ik wil het ook wel lezen'', dus dat schiet ook niet echt op ;)

Als dit artikel ooit nog gepost gaat worden, dan kan dat in het centrale topic. Topic staat toch al een tijd stil.

Slotje hier :W.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...