Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb dit weekend de dvd's gekeken van de huilende professor & het geheim van de schatkaart.

In alle 3 de dvd's valt me voor een korte periode het geluid weg, je mist niet veel maar 't is wel irritant!

Nog meer mensen die er last van hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er geen probleem mee. Maar valt het geluid soms één keer ergens in het midden van de serie weg? Dan kan het dat jouw dvd speler de laagwisseling niet helemaal lekker pakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er geen probleem mee. Maar valt het geluid soms één keer ergens in het midden van de serie weg? Dan kan het dat jouw dvd speler de laagwisseling niet helemaal lekker pakt.

Ja gewoon 1x midden in de serie. :'(

Zal hem 's op me pc proberen en/of op de dvd speler van me ma. Weet dat het scene 6 in de huilende professor was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

bij mij aleen europa 5 belgiè

JennoH, ooit al doorgehad dat er een HOOFDLETTERTOETS aan je toetsenbord staat? :? Niet dat je bij elke zin weer opnieuw een hoofdletter moet gebruiken maar GEEN is niet duidelijk meer. :N

Wat is dat voor een post ???!!!

Jij typt het zo :

'bij mij aleen europa 5 belgiè'

Zo moet het zijn :

Bij mij alleen bij de dvd Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5 : Op zoek in Denemarken en België.

Niet dat ik er je toe verplicht het zo te doen maar het is allesinds veel duidelijker !

Groetjes van Lorenzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

JennoH, ooit al doorgehad dat er een HOOFDLETTERTOETS aan je toetsenbord staat? :? Niet dat je bij elke zin weer opnieuw een hoofdletter moet gebruiken maar GEEN is niet duidelijk meer. :N

Wat is dat voor een post ???!!!

Jij typt het zo :

'bij mij aleen europa 5 belgiè'

Zo moet het zijn :

Bij mij alleen bij de dvd Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5 : Op zoek in Denemarken en België.

tis maar een forum. als je een punt gebruikt blijft het leesbaar ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]Bij mij alleen bij de dvd Bassie & Adriaan op reis door Europa deel 5: Op zoek in Denemarken en België.

Groetjes van Lorenzo.

Het schijngeschreven deel is ook weer overdreven omdat je op een B&A forum post en niet op een dvd of video forum.

En Lorenzo je hoeft niet bij elke gramaticale of spelling fout van JennoH een opmerking te plaatsen. Wat interesseert het andere nou waar jij je aan ergert. Hou dat voor je.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb best last van "hikjes" in de eerste aflevering van de Plaaggeest, hoewel bij terugspoelen en opnieuw spelen de hikjes in een ander stuk zaten. Volgens mij is mijn DVD speler gewoon brak of zo. Stom gezeik met die electronica altijd :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
JennoH typt nou eenmaal zo,

zo'n ramp is het niet, zolang we het allemaal begrijpen.

En nu kappen met dat onzinnige geruzie want anders :X :X

Zo. Liev doen nu :P

(speciaal mèt hoofdletters ;) )

*robin* & *bas* Hij begon!

*adriaan* Als jullie nu niet ophouden dan begin ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het schijngeschreven deel is ook weer overdreven omdat je op een B&A forum post en niet op een dvd of video forum.

En Lorenzo je hoeft niet bij elke gramaticale of spelling fout van JennoH een opmerking te plaatsen. Wat interesseert het andere nou waar jij je aan ergert. Hou dat voor je.

Het is de eerste keer dat ik er een opmerking over geef maar het stoort.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...