B98 Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Ik speel het Profcoach spel op profcoach.nl Dit is ook een heel leuk spel! hierbij kan je ook een eigen league vormen. zijn er meer mensen die dit spelen? Edit: Topic opgesplitst Link to post Share on other sites
Sietse Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Ik speel het Profcoach spel op profcoach.nlDit is ook een heel leuk spel! hierbij kan je ook een eigen league vormen. zijn er meer mensen die dit spelen? Site ziet er vaag uit Snap er niks van Hoe werkt dat in vredesnaam? Link to post Share on other sites
B98 Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 ga naar http://www.profcoach.nl dan op ''Inschrijven'' klikken doe dat eerst maar eens:) Link to post Share on other sites
Sietse Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 ga naar http://www.profcoach.nl dan op ''Inschrijven'' klikkendoe dat eerst maar eens:) Wil alleen weten hoe het werkt, dus kun je het ff stap voor stap uitleggen? Edit: Laat maar het is al gelukt... Link to post Share on other sites
B98 Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 Dan kan je inloggen - dan selecteer je 1 speler per team - dus in totaal heb je dan 18 spelers waar van er 11 in de basis staan en er 7 op de bank zitten. en nu een voorbeeld. Je hebt huntelaar in de spits staan. Huntelaar scoord drie keer in de competitie. Dan krijgt hij veel punten. maar krijgt hij een rode kaart in de wedstrijd dan krijgt hij misschien wel minder dan 0 punten. kortom probeer het gewoon! Link to post Share on other sites
B98 Posted November 4, 2005 Author Share Posted November 4, 2005 Heb je al een team Sietse? Meld je dan ook even aan bij de subleague van mij. Naam. Etten-Leur League wachtwoord. cdspeler Link to post Share on other sites
Sietse Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Heb je al een team Sietse?Meld je dan ook even aan bij de subleague van mij. Naam. Etten-Leur League wachtwoord. cdspeler Heb me alleen ingeschreven, heb geen team ofzo opgericht.. Vind er niet zoveel aan Link to post Share on other sites
TMP Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Ik organiseer dit jaar zelf geen toto op het forum, maar misschien is het wel leuk om met een paar mensen een subleague aan te maken bij Profcoach? Wie doet er mee? Link to post Share on other sites
B98 Posted August 21, 2007 Author Share Posted August 21, 2007 Ik doe weer mee Link to post Share on other sites
TMP Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Mijn Team Om toch een beetje in de forumstijl te blijven heet mijn team "De Plaaggeesten". De aanval is niet trouwens niet super... Subleague Naam van de league: Forumschorum Wachtwoord voor deze league: koelkast Hopelijk doen er genoeg mensen mee. Veel succes allemaal en post hier ook jouw team . Link to post Share on other sites
TMP Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Niet allemaal tegelijk he mensen ... Link to post Share on other sites
Twice Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 Niet allemaal tegelijk he mensen ... Ik had ff gekeken maar vond het eerlijk gezegd dusdanig oninteressant dat ik er niet aan ben begonnen... Link to post Share on other sites
Joost Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Ik zal me binnenkort ook even aanmelden bij de FS subleague, ben alvast een opstelling aan het verzinnen. Drie teams is altijd beter dan twee zal ik maar zeggen Link to post Share on other sites
TMP Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Ik zal me binnenkort ook even aanmelden bij de FS subleague, ben alvast een opstelling aan het verzinnen. Drie teams is altijd beter dan twee zal ik maar zeggen Inderdaad ja ... Best vervelend dat ze opnieuw starten vanaf speelronde 5, want nu zullen nog wel veel meer mensen mijn "jokertje" Amrabat hebben... Link to post Share on other sites
Joost Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Best vervelend dat ze opnieuw starten vanaf speelronde 5, want nu zullen nog wel veel meer mensen mijn "jokertje" Amrabat hebben... Tsja dat blijf je houden. Is ieder jaar zo. Ik speelde ook ooit eens mee in een subleague en had een speler in m'n team staan die me veel punten opleverde. Na de winterstop had iedereen die speler erin staan en was dat voordeel dus weg. Link to post Share on other sites
TMP Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Antonio heeft gewonnen zie ik. Proficiat . Ik heb er zelf na de eerste paar weken niet meer naar gekeken ... Link to post Share on other sites
Frey Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Antonio heeft gewonnen zie ik. Proficiat .Ik heb er zelf na de eerste paar weken niet meer naar gekeken ... Ik was het de eerste weken juist vergeten. Toen liep ik al hopeloos achter Link to post Share on other sites
Joost Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 Antonio heeft gewonnen zie ik. Proficiat .Ik heb er zelf na de eerste paar weken niet meer naar gekeken ... Dank u Wel een beetje mazzel trouwens, ik heb een groot deel van het seizoen tweede gestaan, ruim achter de koploper. Pas in de laatste fase kwam ik ineens weer op kop. Link to post Share on other sites
Recommended Posts