Ga naar inhoud

Waarover hadden B&A nog een liedje moeten maken?


Aanbevolen berichten

Veel nummers van B&A hebben een thema, een moraal, zo je wil. Over welk onderwerp had jij nog graag een liedje gehoord?

Ik had graag gehad dat ze het belang van boeken lezen onderstreepten. Niet zoals in "Dat is dom" dat je moet LEREN lezen, maar dat boeken lezen goed voor je is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Veel nummers van B&A hebben een thema, een moraal, zo je wil. Over welk onderwerp had jij nog graag een liedje gehoord?

Ik had graag gehad dat ze het belang van boeken lezen onderstreepten. Niet zoals in "Dat is dom" dat je moet LEREN lezen, maar dat boeken lezen goed voor je is.

Michien hadden ze dat idd moeten doen, mischien ging ik dan wel uit me zelf een boek lezen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat je niet racistisch moet zijn ofzo...

Wat moeilijk ze hebben al over zoveel onderwerpen een liedje gemaakt.

Bah! Dat vind wel zo'n uitgekauwd onderwerp! Wat mij betreft spreek je sowieso artiesten niet aan met opties waarover zij een lied moeten schrijven, zij moeten de inspiratie krijgen en dat is heel wat anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bah! Dat vind wel zo'n uitgekauwd onderwerp! Wat mij betreft spreek je sowieso artiesten niet aan met opties waarover zij een lied moeten schrijven, zij moeten de inspiratie krijgen en dat is heel wat anders.

Dat was het punt ook helemaal niet. De insteek was: waar had jij graag nog een liedje over gehoord en niet "dat moeten ze nog doen!"

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Ze hebben al zoveel liedjes geschreven ik vind het wel goed zo (O)

Vind ik ook er is niet echt een onderwerp waarvan ik vind dat er nog een liedje moet komen.

Robin

Gewoon omdat hij toch al vroeg in de series meespeelt

en dan robin in het refrein laten meezingen zou prachtig zijn niewaar

Ze hebben over de andere personages in de series ook geen nummers gemaakt, dit vind ik eerlijk gezegd niet geweldig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...