Ga naar inhoud

b&a stunt prijzen


Aanbevolen berichten

ik heb de cd "GrootmoedersTijd deel 1" & "GrootmoedersTijd deel 2" gekocht in bart smit per deel 1,5euro & een b&a Dubbbel Box : "Schatkaart" voor 4 euro gekocht.

Heb jij ook zo'n stunt prijs gezien ?

Bij mij in de stad staat alles van b&a goedkoop , ze hebben :

dvd/video

Amerika alle delen(op dvd en video)

Europa alle delen (op dvd & video)

Schatkaart deel 1 & 2 (op dvd ook Dubbel box)

Live & Theater (video & dvd allebei)

cd

GrootmoedersTijd 1 & 2

Sinterklaas liederen

cd - rom

spelen met b&a deel 1

[/b]

Link naar bericht
Delen op andere sites
is dat toevallig ook in nederland zo? want amerika heb ik nog niet en ik wil die serie erg graag hebben voor zo min mogelijk natuurlijk.

dat wordt zoeken,

die is niet meer in de2DVD versie in de winkels.

zoek internet eens af, maar 12 euro per deel ben je wel kwijt.

Overigens wel echt de moeite waard!!!

oh en JennoH: die dingen die jij in je OP noemt, zijn dat cd's / dvd's / video's ???

ik heb het over:

ik heb de cd "GrootmoedersTijd deel 1" & "GrootmoedersTijd deel 2" gekocht in bart smit per deel 1,5euro & een b&a Dubbbel Box : "Schatkaart" voor 4 euro gekocht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb ze bij bol.com voor 12 euro gezien en bij bassie's postorders verkopen ze ook alleen maar de 2dvd.

ik had alleen gehoopt dat ik ze in de winkel zou kunnen halen, maar dan zal ik ze moeten bestellen. dan moet in mijn dorp toch wel, want hier verkopen ze van de grote series alleen europa en de schat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Hier in helmond heb ik gister de 2 delen van amerika op dvd zien liggen, ook het deel van de plaaggeest, de diamant, huilende professor en de verzonken stad, alleen de kroon heb ik niet zien liggen, ook is bij bart smit europa en de schatkaart aanwezig(schatkaart per deel 5 euro)(europa per deel 7 euro)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hier in helmond heb ik gister de 2 delen van amerika op dvd zien liggen, ook het deel van de plaaggeest, de diamant, huilende professor en de verzonken stad, alleen de kroon heb ik niet zien liggen, ook is bij bart smit europa en de schatkaart aanwezig(schatkaart per deel 5 euro)(europa per deel 7 euro)

Waar kan je de 2-DVD versie van Amerika eigenlijk nog krijgen? Ik zat vandaag bij de FRS te kijken en daar hebben ze de 5-DVD versie van Amerika, maar ik wil liever de 2-DVD versie hebben. Waar kan je de 2-DVD versie nou krijgen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar kan je de 2-DVD versie van Amerika eigenlijk nog krijgen? Ik zat vandaag bij de FRS te kijken en daar hebben ze de 5-DVD versie van Amerika, maar ik wil liever de 2-DVD versie hebben. Waar kan je de 2-DVD versie nou krijgen?

via internet. bij bol.com of bassies postorders bijv. bol.com verkoopt zowel de 5-DVD versie als de 2-DVD versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

via internet. bij bol.com of bassies postorders bijv. bol.com verkoopt zowel de 5-DVD versie als de 2-DVD versie.

Ik bedoelde eigenlijk: In welke winkel kan je hem nog KOPEN. Ik wil hem namelijk nu nog niet bestellen. En dan doel ik op de 2-DVD versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar kan je de 2-DVD versie van Amerika eigenlijk nog krijgen? Ik zat vandaag bij de FRS te kijken en daar hebben ze de 5-DVD versie van Amerika, maar ik wil liever de 2-DVD versie hebben. Waar kan je de 2-DVD versie nou krijgen?

Ik heb de mijne besteld bij DVDstunter.com... alleen doen als er geen alternatieven zijn, want hun service is beroerd. Ze stuurden mij deel 1 van de 2 DVD versie en deel 2 van de 5 DVD versie. Maar daar hebben ze ze nog, in ieder geval. Misschien ook wel bij andere webwinkels, daar moet je zelf even naar kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bedoelde eigenlijk: In welke winkel kan je hem nog KOPEN. Ik wil hem namelijk nu nog niet bestellen. En dan doel ik op de 2-DVD versie.

Ow ;) Te laat. Dat zou ik niet weten, eigenlijk. Blokker? Of misschien Media Markt. De grote zaken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...