Ga naar inhoud

[centraal]Film tips


Aanbevolen berichten

En als TS heb ik uiteraard ook een paar filmtips ;)

-Revolver

Actie/Thriller/Psychologisch

De oplichter Jake Green (Jason Stramos) heeft al veel geld verdiend door z'n trucjes toe te passen. Maar nu hij weet dat hij een dodelijke ziekte heeft én op de "death list" staat van Macha, wordt hij door 2 woekeraard in de tang gehouden om al z'n geld uit te geven

Dit is een geweldige film van Guy Richie (Snatch, Lock Stock and 2 smoking Barrels) maar hij is helemaal anders dan z'n vorige films, minder komisch en veel intelligenter

-Pirates of ... - Dead Mans Chest

Deze tweede film over captain Jack Sparrow gaat over een kistje ;) en ondertussen zoeken Elisabeth en Will beiden naar Jack om aan hun dood te ontsnappen

Mooie SFX, weer geniale acteerprestatie van Depp, maar toch iets minder dan de eerste film.

Het jammere is dat dit de middenste film is van de trilogy en dus een open einde moest hebben.

(zo nu kunnen jullie weer even voort ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

The Imaginarium of Doctor Parnassus, de laatste film met Heath Ledger.

Voor mij was dit een geweldige ervaring. Een zéér visuele film over perceptie en vergane glorie. Een typische Gilliam film (dus waarschijnlijk voor velen iets te traag en teveel nadruk op het visuele aspect) en daarom vond ik hem geweldig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Damon vond ik nog goed in The Informant, maar in Invictus vond ik hem niet goed.

Informant :')

Die heb ik uitgezet he. Wat een shitfilm. Ook totaal slecht geacteerd, je zag gewoon Matt Damon met een bril en een snorretje, hij overtuigde mij totaal niet dat hij was wie hij speelde.

Link naar bericht
Delen op andere sites

The Informant was zo'n film die wel een bepaald basisniveau haalt, maar nooit echt nadrukkelijk interessant wordt. Ofwel zo'n film waarbij ik na afloop het gevoel heb een redelijke film te hebben gezien, maar na een week totaal geen idee meer heb dat ik hem heb gekeken en waar het over ging.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet eigenlijk niet of er hier mede-slasher-fans zijn, maar ik geef toch graag even de volgende 2 films mee

- Hatchet

Het verhaal over Victor Crowley, een misvormde man die per ongeluk door z'n vader werd vermoord. Maar ondanks dit vermoordt hij iedereen die in "zijn" stukje moeras in Florida komt.

Een geweldige slasher met veel knipogen naar Friday The 13th 2-3-4, én de acteur die zowel Victor als z'n vader speelt is Kane Hodder, de beste Jason Voorhees vertolker

- Laid To Rest

Een vrouw wordt wakker in een doodskist en weet hieruit te ontsnappen, ze lijdt wel aan geheugenverlies en weet niet meer wie ze is. Gedurende de film wordt ze achtervolgt door "Chromeskull" die ook nog eens alles met z'n videocamera opneemt.

Een ongelofelijk grafische film met toch wel spanning vanaf minuut 1. Deze film brengt dan weer een aantal hommages aan Halloween.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...