Ga naar inhoud

Mn magnetron


Aanbevolen berichten

Mijn lieve combi magnetron heeft het leven gegeven. :(

Altijd warmde hij braaf mijn AH kant en klaar maaltijden, mijn pizza's, mijn frikandellen, mijn macaroni, mijn knak- en rookworsten en natuurlijk ook mijn broodjes op.

Mijn lieve magnetron heeft voor mooie herinneringen gezorgd. Een portugees die van het balkon naar beneden schreeuwt "OWBA GALLEMI MOLAIW BRALABRALALA!!!" en dan Don, samen met Evelien en mij beneden, die even nadenkt en dan heel droog zegt "Euh.. Evelien.... die jongen zegt.... euh... Jouw kamer... euhh.... staat in brand." Evelien die je dan aan kijkt en zegt "had jij niet je magnetron aan staan?". Nog nooit ben ik zo snel naar boven gesprint. Volgens mij heb ik onderweg nog twee Chineeesjes van de trap gegooid ofzo. Bleek ik mijn lieve magnetron op magnetron te hebben gezet in plaats van oven, waardoor mijn lekkere pistosletje helemaal verkoold was en mijn kamer een blauwe !@##$!@#verwekkende rookwolk was.

Mijn lieve magnetron die altijd zo trouw de juiste tijd aangaf. Met zijn licht blauw/groene digi cijfers.

Hij was maar een magnetron... In het wit en met zwart, hij was maar een magnetron, maaar nu is hijj dooood :'(

Ben om een uurtje of vijf in mn nest gaan liggen. Om een uurtje of acht heeft mn buurvrouw mijn deur in proberen te slaan en staan bellen en mij twee maal opgebeld. Maar om de een of andere reden ben ik er niet wakker van geworden. Wat was het geval? Haar kamer zit op twee stroomgroepen, lol, terwijl ze haar wekker en computer op die heeft aangesloten waar ik ook op zit. Doordat haar wekker was uitgevallen is ze wakker gewordne van de wekkeer op haar telefoon, een half uur te laat eigenlijk. Ze wilde nog wat dingen naar zichzelf mailen, maar doordat haar computer het niet deed en ze te weinig tijd had om die te verslepen naar de stopcontacten aan de andere kant van dr kamer was ze behoorlijk pissig en trof ik een aardig briefje met minder blije ondertoon op mijn deur aan.

Ik word wakker. Zie dat er geen 100 ledjes branden zoals gewoonlijk en denk.. K wil water drinken en douchen. Ik stap mn kamer uit en ga douchen ;) Ik kom terug en zie het briefje op mn deur.. He bah.. Dus ik druk al mn stekkerdozen uit, zet de schakelaar om. Woei, het werkt weer. Ik ga vrolijk computeren. Ik zie het topic waarin ik een kusje van maike krijg :D en word weer helemaal blij. Tijdens het typen van mijn reactie POEF! alles uit :'(

Stekkerdozen weer uit. Schakelaar omzetten... Wil niet. Chinees die ook op dezelfde groep zit loopt ook op de gang, dus hij zet ook alles uit. Werkt nog niet. Dus dat is kut, want het enige wat niet via stekkerdoos gaat is koelkast en magnetron.... En als er iets is wat niet dood mag gaan, zijn het mn harde schijven, mn koelkast en mn magnetron! (en alles wat echt leeft op fruitvliegjes na natuurlijk) Alles los. Switch on. Blijft on. Alleen de magnetron erin: plof. :( Nja gelukkig werkt mn koelkast nog. Die is vervelender als die het niet doet, alleen zonder magnetron... Nu moet ik gaan koken :P

Best vreemd, hij deed het dus toch nog eventjes.. En het gebeurt al doordat hij gewoon op standby staat, hij microwaved zegmaar nog niet. Dus mogelijk is het alleen de voeding die vast wel te repareren is voor een eurootje of 50. Maar dan kan k wel weer met mn magnetron gaan slepen :O Knakezooi..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal eerst informeren en proberen om een reanimatie poging toe te passen, aangezien ik verwacht dat er gewoon kortsluiting in de voeding zit ofzoiets, wat vast niet zo moeilijk te maken is. Is (was :( ) een best sterke combi, dus is vast lekker prijzig als ik een nieuwe wil. Waarschijnlijk wordt het dan een tweedehandse die dan vast niet zo goed is als deze was :(

edit: die :( smilies moet je als van die blauwe bedroefde smilies lezen, niet die boze rode ;)

edit2: uiteraard bedankt voor je medeleven :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

merk type en foto van de overledene zullen maandag geplaatst worden.

Iedereen heel erg bedankt voor de steun betuigingen, het maakt deze moeilijke tijd voor mij iets draagbaarder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In overleg met mezelf is besloten dat na mijn tentamens een reannimatiepoging ondernomen zal worden. Hoe ik mijn tentamens zonder magnetronmaaltijden ga halen is nog een raadsel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Steel de magnetron van thuis mee?

Die is kleiner en minder krachtig dan mijne en is bovendien geen combi, oven is erg makkelijk... (gezamelijke oven is precies dezelfde als die bij de papa en mama van wonderer staat, maar dan ietsjes zwarter...)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die is kleiner en minder krachtig dan mijne en is bovendien geen combi, oven is erg makkelijk... (gezamelijke oven is precies dezelfde als die bij de papa en mama van wonderer staat, maar dan ietsjes zwarter...)

Die krengen doen het echt geweldig lang! Die oven van mijn ouders is bijna dertig jaar oud :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die krengen doen het echt geweldig lang! Die oven van mijn ouders is bijna dertig jaar oud :D

hehe jah die op mijn gang ook. Of wacht, staat nu een andere, omdat iemand het deurtje van die andere had gesloopt (lees: schroef uitgedraaid en kwijt gemaakt), zodat je iets zwaars voor de deur moest zettne om te voorkomen dat ie open ging... Dus iemand heeft um omgeruild met een ander oud ding uit het grofvuilhok die minstens net zo zwart was... Maarja, gelukkig hebben we alu folie... Alleen dan moet je je pizza alsnog er op tijd uithalen... O-)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Pfft, als je de keuze hebt tussen geen combi, maar wel magnetron, of gewoon niets...

Keuze is snel gemaakt mijns inziens :P

U vergeet de impact op mijn relatie met mijn ouders mee te nemen in uw calculatie :+

edit: hoewel mn pa vanmiddag zelf voorstelde om de magnetron van mn broer maar achterin de auto te laden _O- wel grappig: de overleden magnetron was van dezelfde broer O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

U vergeet de impact op mijn relatie met mijn ouders mee te nemen in uw calculatie :+

edit: hoewel mn pa vanmiddag zelf voorstelde om de magnetron van mn broer maar achterin de auto te laden _O- wel grappig: de overleden magnetron was van dezelfde broer O-)

Zoals u momenteel de probleemstelling verwoordt, zal deze nog steeds optimaal verlopen na het voltrekken van uw handeling, me dunkt.

Maar uiteraard kan ik me vergrijpen bij het plaatsen van deze veronderstelling

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gij zijt gewaarschuwd. Den dooden wecken kan gevearlijk zijn. Bezint eer gij uw magnetron weer tot leeven weckt. Voor u weet ontweakt het monschter in uuwen magnetron en heeft u te maken eenen wearen Zombie magnetron.

Misschien kunt gij eenen solliciteatiy procedure beginnen in den lockealen Media Markt om den passchende opvolger te vinden voor deezen te vroeg overleden onmisbeare makker. Uitereard zal deezen nieuweling niet zijner werck uitvoeren gelykende uwen oude makker. Maar het isch beeter dan enen levenden dode, die niet onder controale ischt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gij zijt gewaarschuwd. Den dooden wecken kan gevearlijk zijn. Bezint eer gij uw magnetron weer tot leeven weckt. Voor u weet ontweakt het monschter in uuwen magnetron en heeft u te maken eenen wearen Zombie magnetron.

Met spetterende special effects en een geweldige soundtrack valt hier wel een leuk horrorfilmpje van te maken

(en dan kunnen we naar alle filmstudio's in de Benelux met het script gaan, wedden dat wij niet overal zullen worden afgewezen :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn magnetron stond en staat overigens op mijn koelkast, dus in die horrorfilm zie ik ook nog wel een rolletje weggelegd voor de beheerder van dit forum en aangezien het een horrorfilm is kan popje ook goed meedoen >:)

/me begint nu heel hard weg te rennen

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...