Ga naar inhoud

Meest overschatte artiest/band aller tijden: Ronde 3


Aanbevolen berichten

Hier is ronde 3 van de competitie van de meest overschatte band aller tijden. De finale komt steeds dichterbij...

Regels:

-Geef de reden van keuze erbij

-Stem per tweetal op de MEEST OVERSCHATTE BAND, DAT HOEFT DUS NIET ALTIJD DE SLECHTSTE BAND TE ZIJN!

Slipknot vs. Coldplay

Slipknot is een Amerikaanse nu-metal/death metalband. De band bestaat uit 9 leden, die

allemaal maskers op hebben van (bijvoorbeeld) een clown, een zombie, enzovoort. De band is vooral

bekend geworden door het nummer 'Wait And Bleed'.

Coldplay is een Engelse rockband met als frontman Chris Martin. De band heeft in 2003 een Grammy Award gewonnen

voor het nummer 'Clocks', een nummer wat tegenwoordig veel te zien is in eindejaars toplijsten (zoals de Top 2000). De band vooral bekend door de nummers 'Clocks', 'Speed Of Sound' en 'Talk'

50 Cent vs. James Blunt

50 Cent is een Amerikaanse rapper. Is voor bekend door nummers als 'In Da Club' en 'Candy Shop'. Bracht in 2005 zijn eigen film uit ('Get Rich Or Die Tryin') en bracht in 2006 zijn eigen computerspel uit, getiteld

'50 Cent Bulletproof'.

James Blunt is een Amerikaanse zanger/gitarist. Is vooral bekend door zijn nummers 'Youre beautiful', 'Goodbye My Lover' en 'Wisemen'.

The Black Eyed Peas vs. DJ Tiësto

The Black Eyed Peas is een Amerikaanse Hip Hop-formatie. Eerst bestond de groep uit 3 mannelijke leden,

maar later kwam Fergie erbij en werd de groep een hitmachine. Ze werden vooral bekend door de nummer

'Shut Up', 'Dont Lie', 'My Humps', 'Pump It' en 'Mas Que Nada'.

DJ Ti?sto is een Nederlandse Dj, die drie keer verkozen tot beste DJ ter wereld, was zowel de eerste DJ die in z'n eentje een stadionconcert gaf als de eerste DJ die de Olympische Spelen mocht openen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn stemmen:

Slipknot vs. Coldplay

Slipknot mag dan wel slechter zijn, Coldplay krijgt naar mijn mening veel te veel waardering. Zó bijzonder vind ik hun muziek nou niet. Alleen Clocks is een aardig nummer. Ook heeft de zanger van Coldplay een irritant stemgeluid.

50 Cent vs. James Blunt

Dit had de finale kunnen zijn. Ze zijn allebei overgewaardeerd en slecht, maar ik ga toch voor James Blunt. De rillingen lopen over mijn rug als ik hem hoor zingen...

The Black Eyed Peas vs. DJ Tiësto

Allebei vind ik ze slecht en overgewaardeerd, maar ik ga voor DJ Tiësto. Heeft naar mijn mening teveel awards gekregen terwijl hij alleen maar plaatjes draait...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Slipknot vs. Coldplay

Was moeilijk, maar Slipknot is gewoonweg verschrikkelijk, geef me dan maar Coldplay.

50 Cent vs. James Blunt

Rotstem, had er vanaf het begin al een hekel aan. You're Beautiful! You're Beautiful! Oh shut the hell up!!!! :(

The Black Eyed Peas vs. DJ Tiësto

DJ Tiesto draait alleen maar plaatjes, TBEP heeft soms nog leuke nummers. Ik bedoel, ik kan ook wereldberoemd worden, door alleen op play te drukken, en met m'n hoofd te knikken op de muziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Slipknot - Gewoon slecht in mijn ogen (en oren). Vind met Coldplay niks mis, ook niet overgewaardeerd.

James Blunt - 50 Cent is een van de betere rappers en daarom niet overgewaardeerd. James Blnnt is trouwens ook geen onaardige zanger, als je van dat soort muziek houdt.

DJ Tiesto -

DJ Tiesto draait alleen maar plaatjes.

Precies :Y.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Slipknot - Gewoon slecht in mijn ogen (en oren). Vind met Coldplay niks mis, ook niet overgewaardeerd.

James Blunt - 50 Cent is een van de betere rappers en daarom niet overgewaardeerd. James Blnnt is trouwens ook geen onaardige zanger, als je van dat soort muziek houdt.

DJ Tiesto -

DJ Tiesto draait alleen maar plaatjes.

Precies :Y.

Hey! Ik word geciteerd! Ik klaag je aan wegens gebruik van Copyright tekst :P
Link naar bericht
Delen op andere sites

Slipknot wint van Coldplay

Coldplay draait al jaren mee en maakt veel verschillende muziek. Absolute uitschieter is natuurlijk Clocks, een briljante plaat die zelfs in de Top2000 in de Top10 verschijnt tegenwoordig.

Slipknot is zeker niet onaardig maar hebben meerdere nummers die gewoon kwaliteit missen. Daarom is Slipknot meer overschat.

James Blunt wint van 50 Cent

Deze vind ik moeilijk. 50 Cent is totaal niet mijn muziek en ik heb ook een behoorlijke hekel aan deze man. Toch maakt hij vele hits en zijn muziek slaat aan.

James Blunt ken ik een stuk beter en vind ik erg overschat. Zijn debuut-cd is aardig, niet veel meer. Zijn stem is apart, maar ken je ook wel na 2 nummers. You're beautiful en Goodbye my lover zijn aardige nummers maar geen structurele topplaten voor muziekliefhebbers. Denk dat 50 Cent voor de R&B liefhebbers langer indruk zal blijven maken.

Black eyed peas wint van Tiesto

Tiesto mag dan wel alleen plaatjes draaien, hij brengt de zaal altijd in extase. Hij draait dus wel de goeie platen en heeft zelf ook al een hoop goede muziek gemaakt. Okay, de laatste tijd maakt hij zelf minder plaatjes maar dit heeft ook zijn redenen (meerdere optredens per dag en meerdere malen per week een ander oord). Ook doet hij goede zaken bij Dance4Life. Ik vind het gewoon een goede DJ, hoewel ik geen fan ben van zijn muziek.

Black eyed peas moet zeker naar de volgende ronde. Zij zijn overschat, maken veelal covers en een hoop troep. Veel meer overschat dan Tiesto!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Slipknot vs. Coldplay

Moeilijke keuze. Slipknot is niet echt mijn muziek. Maar uiteindelijk is de stem van de zanger van Coldplay te irritant om niet door te laten gaan.

50 Cent vs. James Blunt

James Blunt heeft materiaal dat best te pruimen is. Maar alleen in mate. Anders wordt het irritant.

The Black Eyed Peas vs. DJ Tiësto

Tiesto is naar mijn mening geen artiest. Dus zeker overgewaardeerd wat dat betreft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je doet het verkeerd om :P Je zegt: Slipknot wint van Coldplay, maar je bedoelt dat Slipknot verliest en het meest overschat is :P

We doen toch wat het meest overschat is.

Slipknot, James Blunt en Black eyed peas dus. Die winnen (hoewel deze eer niet echt positief is)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...