Ga naar inhoud

Jos Brink overleden


Aanbevolen berichten

Ik hoorde net op het nieuws dat Jos Brink al is overleden...

Hij heeft deze week 3 zware operaties gehad om de een vreselijke ziekte te bestrijden en ook hij heeft het verloren. Sinds dinsdag werd hij al kunstmatig in slaap gehouden om zijn lichaam te laten rusten. Hij was pas 65 jaar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lulligste is nog wel dat ie waarschijnlijk zonder operatie een stuk langer had geleefd. Weet niet in welke toestand, maar toch.

Kutzooi.

Hij kwam eerder terug van zijn vakantie omdat hij pijn had. Toen bleek al dat hij overal uitzaaiingen had en de kans op overleven klein zou zijn. Half juli werd bekend dat hij dat had en nu is het half augustus en al afgelopen...zo snel kan dat gaan :S

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, weet ik. Maar hij is overleden aan de complicaties van de operatie, voor zover ik weet, niet aan de een vreselijke ziekte zelf.

Een vriend van mij is hetzelfde overkomen. Hij had aids, een vreselijke ziekte en hepatitis C en is uiteindelijk overleden aan complicaties na de operatie.

Zo zuur.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, weet ik. Maar hij is overleden aan de complicaties van de operatie, voor zover ik weet, niet aan de een vreselijke ziekte zelf.

Een vriend van mij is hetzelfde overkomen. Hij had aids, een vreselijke ziekte en hepatitis C en is uiteindelijk overleden aan complicaties na de operatie.

Zo zuur.

Inderdaad. Zulke dingen gebeuren vaker maar de staat waarin je zou verder leven is waarschijnlijk ook niet goed.

Iets anders, maar toch redelijk soortgelijk: mijn oma had een tijd haar heup gebroken. Artsen durfden haar niet te opereren en zouden haar eerst in goede staat stellen zodat ze de operatie zou kunnen doorkomen. Echter, na 3 weken haar 'in goede conditie brengen' overleed ze. Hadden ze dus maar geopereerd...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik schrijf eigenlijk de laatste tijd vrijwel niets meer op forumschorum maar afentoe kom toch nog wel eens kijken hier. Ik vind het ook verschrikkelijk dat hij zo vroeg is overleden. Hij heeft nog niet eens de premiere van Purper mee kunnen maken. En daar wilde hij zo graag heen om zijn vervanger Jon van Eerd aan te moedigen. Ik vind het ook zo erg doordat ik hem twee jaar geleden heb ontmoet en als je Frans Mulder over hem hoort praten op het journaal dan hoor je ook echt hoe hij was. Die vrolijke man die hij op tv was was hij toen na de voorstelling ook en dat kan niet iedere artiest zeggen.

De foto is gemaakt in Februari 2005:

mitchjosbrinkkc1.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was al schrikken toen het nieuws over zijn ziekte bekend werd en nu is Jos er al niet meer....

Ik heb zelf Jos Brink enkele malen 'live' mogen aanschouwen (één keer bij een opname van 'Wedden Dat?' en driemaal in het theater en steeds viel me op hoe bevlogen hij met zijn werk bezig was. Met 'Wedden Dat?' heeft hij trouwens wel een stukje TV historie geschreven, ook als je de reacties op dat programma bekijkt. Op een enkele negatieve uitzondering na, wordt er over het algemeen enthousiast over gesproken. Ook z'n theatervoorstellingen waren zeer de moeite waard. Daarnaast was het moment voor de voorstellingen ook een feest. Samen met Frank ging Jos steevast een goed gesprek aan met de zaal, waardoor de zaal even veranderde in een enorme huiskamer vol visite.

Maar dit alles is nu helaas voorbij ;( De TV- en theaterwereld is een kleurrijk mens kwijtgeraakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...