Ga naar inhoud

Voeding - reviews


Aanbevolen berichten

In dit topic vind je reviews van voedingswaren. Dat kan eten of drinken zijn.

Leuk als jullie zelf ook reviews in dit topics plaatsen, reacties zijn ook welkom. Als je een review plaatst moet deze aan een aantal richtlijnen voldoen:

Titel product: (naam en soort)

Soort product: (bijvoorbeeld: chips, snoep, ontbijtdrank, broodbeleg, bier etc.)

Te koop: (waar is het product over het algemeen te koop, in de supermarkt, of bijvoorbeeld als het een huismerk is alleen een bepaalde supermarkt)

Cijfers geef je als volgt:

Uiterlijk verpakking (1-10)

Uiterlijk product (1-10)

Structuur product (1-10)

Smaak product (1-10)

Geur product (1-10)

Totaalbeoordeling (1-10)

Met structuur bedoel ik het "mondgevoel". Is het fijn om te eten? Voelt het prettig aan in je mond en is het wat je verwacht.

De totaalbeoordeling hoeft niet het gemiddelde te zijn van alle andere cijfers, uiterlijk verpakking weegt natuurlijk minder zwaar dan de smaak. Je mag alle cijfers dus geheel zelf bepalen. Tussen 1 en 10, met 1 cijfer achter de komma mogelijk, bijvoorbeeld een 7.4 of een 8.8.

Plaats wel minimaal een foto van de verpakking of het product. Dit mag een gegooglede foto zijn. Het wordt natuurlijk nog leuker met eigen foto's, maar dat is geen vereiste.

Voor het gemak een copy/paste lijstje. Tekst zet je in plaats van de x:

[list]
[*]Titel product: [b]x[/b]
[*]Soort product: [b]x[/b]
[*]Te koop: [b]x[/b]
[/list]

[list]
[*]Uiterlijk verpakking: [b]x[/b]
toelichting
[*]Uiterlijk product: [b]x[/b]
toelichting
[*]Structuur product: [b]x[/b]
toelichting
[*]Smaak product: [b]x[/b]
toelichting
[*]Geur product: [b]x[/b]
toelichting
[*][i]Eindcijfer: [b]x[/b][/i]
toelichting
[/list]

Veel plezier in dit topic!

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Titel product: m&m's Premiums Mint Chocolate
  • Soort product: Snoepgoed
  • Te koop: o.a. Wallmart (USA)

post-8-127421555407.jpg

  • Uiterlijk verpakking: 9
    Zeer mooie en luxe verpakking waarop direct duidelijk is wat het is en wat er in zit, door het kijkvenstertje.
  • Uiterlijk product: 6.5
    Pretty, maar ook behoorlijk nep, het lijken wel knikkers in de vorm van m&m's
  • Structuur product: 8
    Apart. m&m's zijn normaal gesproken knapperig, maar deze niet. Kauwen is niet veel aan, maar deze m&m's in je mond laten smelten is een sensatie, mede door die rare buitenkant. Toch maar een 8 omdat m&m's eigenlijk gewoon krokant moeten zijn.
  • Smaak product: 9.5
    By far de lekkerste m&m's. De buitenkant heeft weinig smaak, maar juist structuur. Daarna volgt een heerlijke donkere chocoladesmaak (zonder bitter te zijn) en als laatste een romige, zachte witte chocolade met munt.
  • Geur product: 8
    Munt, heel duidelijk.
  • Eindcijfer: 8.5
    Jammer dat dit niet in Nederland te vinden is, een erg leuk en vooral lekkere m&m's soort!

post-8-127421555433.jpg

post-8-12742155546.jpg

post-8-127421555491.jpg

post-8-127421555517.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de combinatie van mint en chocolade echt TE smerig. Ik heb deze nog niet in de winkel zien liggen (hoewel ik de choco-aisle vaak oversla dus da's niet zo vreemd), maar ik zou ze niet kopen. Nou ja, misschien voor Brad, die vindt dat wel lekker :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe kwam jij er eigenlijk aan dj? Kan me niet herinneren dat jij pas op vakantie naar de VS bent geweest. :P

Zou het zelf best eens willen proberen ondanks dat mint met chocola me toch best een aparte combinatie lijkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dj. Darcli, mijn beste vriend en radiocollega is net terug uit de VS en heeft ze op mijn verzoek meegenomen _O_

De chocolade-mint combinatie kennen wij wel hoor, in de vorm van after eight, maar die zijn toch heel anders dan deze omdat deze met witte chocolade zijn en after eight heeft een soort mint-creme.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...