Ga naar inhoud

Rate The Game 12 - Sonic The Hedgehog (1991)


  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Sonic The Hedgehog"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      2
    • 9
      1
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Sonic The Hedgehog (1991)

post-24-127464014865.jpg

Opzet:

De kwaadaardige Dr. Robotnik probeert om de zes Chaos Emeralds te pakken te krijgen om de macht over een eiland te krijgen. Ook heeft hij alle eilandbewoners gevangen in robots. Aan Sonic de taak om de geschifte wetenschapper te stoppen.

Reclame:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zeker een grote favoriet van me. Echter, als je kijkt naar wat Sonic 2 en 3 teweegbrachten vind ik Sonic The Hedgehog nog maar een beetje slapjes. Redelijk saaie zones (Marble, Labyrinth, Scrap Brain zone) en nog geen Spindash. Ook is er op de PAL-versie een enorme vertraging van het spel, waardoor alles stukken trager is. Dit is veranderd in de PAL-versies van Sonic 2 en 3, waardoor het niet al te veel verschilt met de originele versie. Iedere keer als ik Sonic the Hedgehog speel op mijn PS2 (Mega collection plus) vergeet ik dit en valt het spelen van Sonic 1 me toch wel tegen. Ik ga dan ook snel naar Sonic 2 of 3 O-)

Wat echter een ontzettend pluspunt is, is gewoonweg Green Hill Zone. Geweldiger kan een eerste zone niet zijn. En de muziek van deze (En andere zones in dit spel) is werkelijk fenomenaal. _O_

Ik heb hem een 7 gegeven. Het is zeker niet slecht, maar kijkend naar Sonic 2 en 3...

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ooit gehuurd bij de videotheek, ik had een Amiga en geen consoles. Dit spel was zo tof dat ik het nog speel en hem in vele versies heb (origineel PAL, origineel NTSC op de Sega Nomad, origineel op NGC, PS2, Saturn en XBOX en een direct to tv ding). Ik prefereer wel de snellere NTSC versie. Een dikke, hele dikke 9 voor Sonic!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...