Ga naar inhoud

ID Contest: Nintendo Games


Aanbevolen berichten

25 Stukjes muziek uit verschillende spellen die afkomstig zijn van Nintendo consoles.

Lees eerst de regels door, die zie je in de aankondiging boven de topics.

Uiteraard mag je weer zoeken via google en youtube.

De contest is als volgt:

Console - Spel

Er zijn in totaal 78(!) punten te verdienen. Waarom zoveel? Omdat het puur om Nintendo gaat, is het makkelijk om de juiste consoles te raden. Daarom krijg je voor een console 1 punt en voor een spel 2 punten. Voor de consoles kun je dus maximaal 25 punten krijgen, maar voor de spellen zelf 50!

Dan is er ook nog een geheim muziekje verstopt. Als je deze raadt, krijg je nog 3 punten extra. Welk nummer dat is, vertel ik niet. :P

Laat even een berichtje achter als je meedoet. En uiteraard: geen antwoorden in het topic geven, maar via PM sturen naar mij. Je mag zo vaak meedoen/veranderen als je wil. Ik geef hieronder de tussenstanden, maar ik zet niet neer welke nummers er al geraden zijn. Alleen de desbetreffende deelnemer krijgt te horen welke hij/zij goed of fout heeft.

Deadline: 13 juni

Veel plezier!

Klik hier voor de contest

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh MarsM en RM staan bovenaan, dan hoef ik niet mee te doen, kan toch niet winnen :7

Ik wist dat je dat ging zeggen, asshole :P . Vooralsnog maar een kleine voorsprong en we

wachten nog op een bijdrage van Hinse en Randy die wat meer moeite doet... O-) (hebben er

nu toch alweer 2 volle avonden van een paar uur aan besteed... dus eigenlijk is deze score

gewoon slecht :+ )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wist dat je dat ging zeggen, asshole :P . Vooralsnog maar een kleine voorsprong en we

wachten nog op een bijdrage van Hinse en Randy die wat meer moeite doet... O-) (hebben er

nu toch alweer 2 volle avonden van een paar uur aan besteed... dus eigenlijk is deze score

gewoon slecht :+ )

Je vroeg er dan ook gewoon om :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het echt zo moeilijk of is iedereen nog aan het zoeken? Er zitten toch wat bekende spellen tussen met bekende Nintendo figuren.

Ik zal vanaf nu ook de scores hier niet meer vermelden. Ik heb gemerkt dat dit veel leuker werkt. De scores zijn iets veranderd, maar de stand is nog steeds:

1. RM en MarsM
2. randy_roes
3. samba-boy

Verder geef ik iedereen de kans om één nummer tussen de 1 en de 3 te kiezen. Stuur mij dit nummer per PM. Achter elk nummer zit een Nintendo figuur verborgen, waarvan er 1 spel tussen zit. Die krijg je dan van me. Dit heeft niets met de nummering van de muziekjes te maken. ;)

En het "geheime lied" is nog niet geraden. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na nog een paar inzendingen is dit op het moment de stand:

1. RM en MarsM
2. randy_roes
3. samba-boy
4. Hinse

Consoles raden is niet het probleem, er zijn maar 9 keuzes. :P

Maar er zijn ook nog 11 spellen niet geraden. Zo is er nog een spel van dat schattige beestje met enorme zuigkracht, een spel waar je er zoveel mogelijk moet zien te vangen en een spel met iemand die zo familie zou kunnen zijn van de dieren in mijn plaatje.

Maar ook moet je in de huid kruipen van een advocaat, is er een feestelijk spel van Nintendo's grootste icoon en ook een spel waar diezelfde icoon een sport beoefent. Ook er is een spel waar de grootste sterren zelfs samen moeten werken.

Er is een muziekje dat dezelfde melodie heeft als titelsong van de anime serie ervan die werd uitgezonden op Fox Kids/Jetix, die met die schattige beestjes. Maar ook een spel waar je samen moet leven met allerlei pratende dieren en nog een spel waar je het moet opnemen tegen een zwarte mantel.

En dan is er nog dat spel met het "geheime lied", maar dat neemt niet iedereen hier letterlijk genoeg heb ik het idee. :P

Zet hem op. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Aangezien vandaag de deadline is en ik toch geen inzendingen meer verwacht, heb ik besloten deze contest nu te sluiten. Dan heb ik ook alle tijd om me te richten op het WK voetbal. Ik was al bijna vergeten dat deze contest nog open stond. :P

Als ik geweten had dat ik met een stel Nintendo leken op een forum zat, dan had ik de contest wel op een niveau gemaakt dat meer geschikt is voor jullie. Ikzelf vond hem namelijk erg makkelijk. Overigens begrijp ik niet waarom Randy nog steeds de wammes award heeft en niet djkoelkast, maar dat terzijde. :P

Nou, dit is de uitslag geworden:

1. RM en MarsM (51 punten)

2. randy_roes (30 punten)
3. samba-boy (15 punten)
4. Hinse (12 punten)

Gebroeders M gefeliciteerd, jullie zijn de winnaars van de Nintendo Track Contest. ^O^

En dit waren dan de spellen:

1. Nintendo -

2. Game Boy Advance - Mario Party Advance (intro)

3. Nintendo 64 -

4. Game Boy Color -

5. Nintendo DS -

6. Nintendo -

7. Super Nintendo - Secret of Evermore (intro/credits)

8. GameCube -

9. Wii - Super Smash Brothers Brawl (savepoint)

10. Nintendo 64 - F-Zero X (titelscherm)

11. Nintendo -

12. Game Boy -

13. Super Nintendo -

14. GameCube -

15. Game Boy Color -

16. Super Nintendo - Super Mario All-Stars (SMB2 - Wart)

17. Game Boy Advance -

18. Nintendo 64 - Star Fox 64 (titelscherm)

19. Nintendo DS -

20. Wii - Super Mario Galaxy (menu)

21. GameCube - Luigi's Mansion (ingame)

22. Nintendo - Wizards and Warriors III - Kuros: Visions of Power (knight store) vanaf 2:18

23. Nintendo 64 -

24. Game Boy Advance -

25. Super Nintendo -

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...