Jump to content

Rate The Game 19 - Super Smash Bros. Brawl (2008)


  

2 members have voted

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Super Smash Bros. Brawl"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      1
    • niet gespeeld
      0


Recommended Posts

Posted

De grootste sterren bij elkaar. _O_

Ik geef totaal niets om vechtspellen, maar deze reeks vind ik gewoon briljant. _O_

Nog meer karakters dan in de vorige spellen en nog meer levels. Zeer veel herkenbare muziekjes die in een nieuw jasje gestoken zijn zorgen voor een nog betere sfeer.

En het meest geniale van alles vind ik de story mode: "Subspace Emissary". _O_ _O_

Een dikke 10! *O*

Posted

Ik heb nog nooit een Super Smash Bros. gespeeld, dus inhoudelijk kan ik geen oordeel

geven ;) . Moet wel zeggen dat "een vechtspel met Nintendo-personages" een beetje

out-of-character op mij overkomt... Mario schopt en slaat anderen niet in elkaar :P

Daarom trekt het me ook niet zo aan, geen idee of dat terecht is ;)

Posted

Het is wel een zeer goed spel, maar ik vond story mode te lang en gelijkend.

Het is een vechtspel, hou het daar maar op, Melee was daarop veel beter.

Het is wel goed dat je met de gamecube-controller kan spelen, want lopen jongleren met die wii-mote vind ik ridicuul.

Maar wel de reden dat ik me een wii heb gekocht (samen met metroid prime 3), dus een solide 8

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...