randy_roes Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Super Smash Bros. Brawl (2008) Opzet: Het vervolg van Super Smash Bros. Melee. Vecht als een van de vele karakters van de Nintendo wereld in ieders specifieke omgeving. Daarnaast doen deze keer ook verschillende 3rd party characters aan het gevecht mee. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=akKGaOIQ7Tc
Frey Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 De grootste sterren bij elkaar. Ik geef totaal niets om vechtspellen, maar deze reeks vind ik gewoon briljant. Nog meer karakters dan in de vorige spellen en nog meer levels. Zeer veel herkenbare muziekjes die in een nieuw jasje gestoken zijn zorgen voor een nog betere sfeer. En het meest geniale van alles vind ik de story mode: "Subspace Emissary". _O_ Een dikke 10!
MarsM Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Ik heb nog nooit een Super Smash Bros. gespeeld, dus inhoudelijk kan ik geen oordeel geven . Moet wel zeggen dat "een vechtspel met Nintendo-personages" een beetje out-of-character op mij overkomt... Mario schopt en slaat anderen niet in elkaar Daarom trekt het me ook niet zo aan, geen idee of dat terecht is
randy_roes Posted June 14, 2010 Author Posted June 14, 2010 Het is wel een zeer goed spel, maar ik vond story mode te lang en gelijkend. Het is een vechtspel, hou het daar maar op, Melee was daarop veel beter. Het is wel goed dat je met de gamecube-controller kan spelen, want lopen jongleren met die wii-mote vind ik ridicuul. Maar wel de reden dat ik me een wii heb gekocht (samen met metroid prime 3), dus een solide 8
Recommended Posts