Ga naar inhoud

Rate The Game 29 - Super Mario Galaxy (2007)


  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Super Mario Galaxy"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      1
    • 9
      2
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

Ik heb ooit een keer een dappere poging gewaagd om het spel te spelen, maar ben er om de één of andere reden mee gestopt. Die reden was in ieder geval niet dat het niet leuk was, want het spel is prachtig opgebouwd en biedt veel uitdaging. Daarbij ook gave muziek en leuke nieuwe moves. De 8 is zeker verdiend!

En waarom geen 10? Omdat toen ik het speelde, ik nogal moeite had met de camera, die niet altijd lekker meedraait en daarnaast de sterren zodanig verstopt zitten dat je (soms teveel) moeite moet doen om ze te zoeken.

Binnenkort maar weer een nieuwe poging wagen, want inmiddels heb ik ook al Super Mario Galaxy 2 aangeschaft en die wil ik pas spelen als ik het eerste deel heb uigespeeld :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat vond ik dit een verademing na Super Mario Sunshine voor de GameCube. Ik was eerst bang voor de besturing, maar die is eigenlijk vrij simpel. Mario spellen zijn voor mij een voorbeeld van 3D spellen die juist niet zijn verpest.

Een 9. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij toch wel een matige 3D Mario, het spel is gewoon een evolutie van Mario 64, gewoon met mooiere graphics en die stomme Wii-besturing.

Had dit spel voor de Gamecube geweest had ik het een veel hogere score gegeven, maar de controls nekken dit spel helemaal voor mij.

Een 7/10 en dan ben ik nog gul.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...