Ga naar inhoud

Rate The Game 35 - Bioshock 2 (2010)


  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Bioshock 2"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      3


Aanbevolen berichten

Bioshock 2 (2010)

post-24-127998872811.jpg

Opzet:

Het spel speelt zich af tien jaar na Bioshock. In verschillende steden over de gehele wereld vinden talloze ontvoeringen plaats, het gaat hier steeds om jonge meisjes. Deze worden ontvoerd door de Big Sister, welke Rapture nu in macht heeft. In Rapture controleert zij een nieuwe lading Big Daddies en Splicers, maar ze controleert niet iedereen. Jij, de oudste Big Daddy, wil haar stoppen.

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=dIopXUPVGFE

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bioshock 2, ja, die heb ik ;)

Ik heb zelfs de Special Edition met artbook, cd met de soundtrack, posters en een vinyl (ja een LP!) van de soundtrack van Bioshock 1.

Ik heb nooit zo veel met "het verhaal", dus daar heb ik bij Bioshock 1 nooit op gelet, het was gewoon erg mooi. Toch wilde ik Bioshock 2 graag hebben, op z'n minst voor de LP. Het bleek toch een erg tof spel te zijn en vooral weer erg mooi, al is er jammer genoeg weinig verbeterd ten opzichte van de graphics van 1.

Ook hebben ze flink aan de moeilijkheidsgraag gesleueld, soms makkelijker, soms moeilijker. Al met al een zeer origineel spel, het ziet er goed uit en het speelt erg prettig.

De multiplayer is een heel ander verhaal. Bioshock 1 had geen multiplayer, Bioshock 2 wel maar die was in het begin zo buggy als de pest. Liep je door een deur stond je opeens tegen een muur aan, er klopte niks van. Zelfs na enkele maanden was het nog niet gefixt.

Online is ook niet leuk vanwege de wapens. Zo heb je homing grenade launchers, dus dan hoef je niks te kunnen. Voor de echte nerds is er de Elephant gun, waarmee je met 1 headshot iemand neer hebt, maar dan weer ongelooflijk moeilijk te bedienen. Voor een casual gamer zoals ik maakt het dat niet leuker. Er zijn diverse rangen in de online mode maar dat wil niet zeggen dat je tegen mensen met dezelfde rang speelt. Heb jij rang 5 dan kun je makkelijk ingepland worden met iemand met rang 25.

De problemen waren nog niet verholpen of er lag al DLC klaar en wel extra wapens, maar die kun je pas halen als je online alle rangen hebt uitgespeeld. Toen ben ik afgehaakt.

Al met al een heel mooi spel met een heel toffe single player mode en zelfs een aantal alternatieve einden, aan de hand van wat jij gekozen hebt op bepaalde punten in het spel. De veranderingen zijn echter niet groot genoeg om het spel dan ook 3 keer te spelen. Multiplayer is gewoon een ramp.

Ik geef Bioshock 2 een 8

Als multiplayer goed had gewerkt was er zeker een punt bij gekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...