djkoelkast 1 augustus 2010 gestart Share 1 augustus 2010 gestart Laten we de preriode 80's - 90's nemen: wie waren er toen niet van de tv te zappen maar hoor je nu niets meer van (en dan reken ik de overleden mensen niet mee): Frits Bom met de Konsumentenbus en de Vakantieman: Vorig jaar is hij nog wel bij André van Duin in het programma geweest, maar zo vaak als je hem in de 80's en 90's zag zie je hem niet meer: De BV Margriet Hermans: Zag je in zowat elk panel van elk BRT programma zitten. Onlangs heeft ze nog wel meegedaan aan Masterchef in België en ze is ook behoorlijk veranderd in de tussentijd: Welke celebs van weleer hoor je nu niets meer van? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 1 augustus 2010 gepost Share 1 augustus 2010 gepost Margriet Hermans ken ik niet, maar Frits Bom is In navolging van dit topic kun je Rolf Wouters ook in dit rijtje plaatsen. Daarnaast zag je Hans van der Togt in de jaren '90 meer op tv dan nu. En wat dacht je van François Boulangé? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 augustus 2010 gepost Share 1 augustus 2010 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2010 gepost Auteur Share 1 augustus 2010 gepost Dat topic heeft nooit gelopen, dus we gooien het over een algemenere boeg en proberen het opnieuw Bovendien was dat de FS tijd en zijn we nu echt retro Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 augustus 2010 gepost Share 1 augustus 2010 gepost Margriet Hermans is de politiek in gegaan, maar op een hele resem verkiezingen heeft ze het nooit goed gedaan. Ze ging voor het voorzitterschap van de partij, verloor dat en sindsdien is het héél stil rond haar. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2010 gepost Auteur Share 1 augustus 2010 gepost Of wat te denken van Paula Udondek (door Darcli en mij altijd ten onrechte als "Udonek" aangekondigd). Na Wie is de mol in 2009 hebben we niets meer van haar gehoord: http://www.youtube.com/watch?v=XiWQKLqgKmI Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 augustus 2010 gepost Share 2 augustus 2010 gepost (aangepast) Rudi uit sesamstraat, met zijn 'fro Ik zit een beetje te neuzen in de muppet wiki en Rudy heeft er dus maar tot 1985 (toen was ik vier) ingezeten. Blijkbaar heeft ie indruk gemaakt want ik wist zelfs nog hoe hij heette Gave pagina over sesamstraat: http://muppet.wikia.com/wiki/Sesamstraat 2 augustus 2010 aangepast door wonderer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.