Ga naar inhoud

[MULTI] ID Contest: Personal Favorites #3


Aanbevolen berichten

Dit is deel 3 van de Personal Favorites ID Contest. Hopelijk is het wat geworden. :P

In deze contest zitten de volgende onderdelen:

-Muziek: raad de naam van de artiest en de titel van het liedje (audio)

-Film: raad de titel van de film en indien gevraagd de componist of artiest van het nummer (audio)

-Serie: raad de naam van de serie (audio en plaatjes)

-Sporter: raad de naam van de sporter (plaatjes)

-Game: raad de console en de naam van het spel (audio en plaatjes)

-Game: raad de naam van het game karakter (plaatjes)

In het antwoordformulier staat wat je waar moet invullen.

In totaal zijn er 37 punten te verdienen.

De contest duurt 2 weken en de deadline is op 17 oktober.

Succes!

Personal_Favorites_3.zip

Link naar bericht
Delen op andere sites

En hier is dan de eerste tussenstand:

1. Hinse
2. randy_roes
3. TMP

Tegen het weekend zullen er geleidelijk aan wat hints komen. Uiteraard sowieso voor nog niet geraden nummers, maar mogelijk ook voor enkele nummers die wel al geraden zijn. Die hints zullen dan wel wat algemener zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag is het tijd voor de eerste hints. Ik begin met de sporters en de series.

De 5 sporters

Hier wil ik eigenlijk niet zoveel over kwijt. Uit de antwoorden blijkt dat het goed te doen is.

Het enige wat ik er dan ook over zeg is dat het om slechts 2 verschillende sporten gaat.

De 4 series

De series zijn voor sommigen al wat pittiger. Twee van deze series zijn Nederlands, maar drie zijn er Nederlandstalig. Eentje daarvan laat een hoop na, terwijl de laatste ergens onderaan bungelt aan de andere kant van de zee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 4 liedjes

De muziek blijkt erg goed te doen te zijn, dus geef ik ook hierbij niet zoveel prijs. Alleen dat ik op zoek ben naar twee vrouwen en twee bands.

De 4 films

Dit is voor de meesten het moeilijkste onderdeel. Twee films draaien om gevaren in het water, maar de andere twee krijgen geen hints. Eentje daarvan zeer zeker niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 5 games

De games zijn voor de een makkelijker dan voor de ander, maar toch is er al veel geraden. Iedereen weet wel van welk bedrijf de games afkomstig zullen zijn. Hoewel, er is dit keer een uitzondering... In drie van de andere vier games hebben grote iconen weer de hoofdrol. De laatste game is magisch.

De 3 game karakters

Ook dit was goed te doen. Twee van de drie karakters zijn afkomstig uit spellen van het eerder genoemde bedrijf, maar hebben geen hoofdrol. De laatste heeft wel een hoofdrol in een serie games, maar bij een ander bedrijf.

Dit waren de hints en niemand zal zo worden benadeeld. ;)

Succes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weinig nieuwe inzendingen en de stand blijft dan ook onveranderd.

Twee series zijn nog niet geraden. Het gaat om een Nederlandse serie die iets nalaat en een Britse serie die aan de onderkant zit.

Verder zijn ook nog twee films niet geraden. Hier gaat het om de gevaren in het water en bij eentje is het zelfs uit het water gevaarlijk. Die andere films kregen al geen hints en eentje daarvan zeer zeker niet. Wat zou ik erover moeten zeggen? Hoe heet deze contest en wie heeft hem gemaakt?

Jullie hebben nog tot zondag 23:00. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

RM komt binnen op de 3e plek:

1. randy_roes
2. Hinse
3. RM
4. TMP
5. samba-boy

Alles is nog mogelijk!

Alleen een van de films is nog niet geraden. De muziek is van een hele bekende componist en een van zijn bekendste werken is nog te horen geweest in Bassie & Adriaan.

Voor de rest geen hints meer. Zeker niet omdat ik zelf al de grootste hint ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En de uitslag is:

1. randy_roes (35) !!

2. Hinse (23) !

3. RM (22)

4. TMP (15)

5. samba-boy (10)

Het werd op het eind nog spannend om plek 2, maar ik mocht het mogelijk beslissende antwoord van RM niet meer ontvangen.

En dan zijn hier de antwoorden:

1. Enya - Only Time

2. Matthew Amoah

3. Goede Tijden Slechte Tijden

4. Nintendo Wii - Mario Kart Wii

5. Solid Snake

6. Orca - Ennio Morricone

7. Jelle Klaasen

8. Nintendo GameCube - Metroid Prime

9. Bottom

10. Coldplay - Talk

11. David Villa

12. King Dedede

13. PC - Age of Empires II: Age of Kings

14. Frank en Frey

15. Merlina

16. Madonna - Frozen

17. Super Nintendo - Donkey Kong Country

18. Romario de Souza Faria

19. De Erfenis

20. Rosalina

21. Pokémon: The First Movie - Billy Crawford

22. Phil Taylor

23. Nintendo - Adventures in the Magic Kingdom

24. Black - Wonderful Life

25. Piranha II: The Spawning - Stelvio Cipriani

Gefeliciteerd randy_roes en Hinse! Jullie krijgen de awards der awards(met dank aan randy):

msg-24-011497300%201286711839.pngmsg-24-070560300%201286711838.png

Hoewel Hinse hem misschien niet helemaal verdient. :P

Schande dat sommigen 14 niet hadden, want ik had hem zowat cadeau gegeven. {|

Bedankt voor de deelname. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze contest vond ik ge-wel-dig!!!!

Ik wist uiteraard dat 14 erin zat, maar ik kon het eigenlijk eerst niet volledig plaatsen.

Nadat ik de award had gemaakt heb ik me héél erg ingezet om zeker voor de winst te gaan. (want deze wou ik gewoon hebben :P)

Frey, dit was een schot in de roos!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...