Ga naar inhoud

De Beste 2D Platformer: Ronde 1.5


  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel geniet jouw voorkeur?

    • Mega Man 2
      1
    • Mega Man X
      1


Aanbevolen berichten

Mega Man 2 (1988)

In deel 2 van Megaman is het wederom de bedoeling alle bazen te verslaan, om het vervolgens op te nemen tegen Dr. Willy, die ontsnapt is uit de gevangenis. Dr. Willy is wederom van plan om de wereld te veroveren; aan jou om dit te voorkomen.

vs.

Mega Man X (1993)

Ergens in de 22e eeuw ontdekt een archeoloog, Dr. Cain, de ruïnes van een oude robot research facility. Tussen deze ruïnes vindt Dr. Cain een grote capsule met een zeer geavanceerde robot erin zoals de mensheid het nog nooit had gezien. Deze robot (Mega Man X) had menselijke intelligentie en emoties. Met de hulp van X lukt het wetenschappers om robots te creëren die net als mensen kunnen leren, voelen, groeien en denken. Massaproductie van deze robots volgt. Echter, met de vrije wil die deze robots nu bezitten gaan sommige robots het criminele pad op, deze robots worden Mavericks genoemd. Op een gegeven moment wordt het zo erg dat de overheid ingrijpen moet: een elite militaire politieorganisatie, de Maverick Hunters genoemd, wordt geïntroduceerd.

Welk spel geniet jouw voorkeur?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor MegaMan X. Waarom? Vind de gameplay een stuk vlotter. Betere graphics, maar goed, daar zal ook wel een paar jaar tussen zitten. Wat voor mij de doorslag gaf (let wel, heb de games nooit gespeeld), is de vertraging die er in zit bij 2 als je een health powerup krijgt. Ik zou dat in de game mateloos irritant vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...