Ga naar inhoud

Rate The Game 59 - Shenmue (1999)


  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Shenmue"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      0
    • 9
      1
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      3


Aanbevolen berichten

Shenmue (1999)

post-24-059072300 1287350890.jpg

Opzet:

Het is 29 november, 1986. Ryo Hazuki keert terug naar zijn vaders dojo. Daar vindt hij zijn vader in strijd met een mysterieus man, de Chinese Lan Di, over de Dragon Mirror. Ryo probeert zijn vader te redden, maar nadat Lan Di zijn vader een fatale stoot heeft gegeven wordt Ryo bewusteloos neergeslagen. Nadat Ryo weer bij bewust zijn is, blijft hij achter met veel vragen. Wie heeft zijn vader vermoord, waarom en wat is de Dragon Mirror. Ryo Hazuki wil achter deze vragen komen en de dood van zijn vader wreken.

Gameplay:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen mijn broer de Dreamcast had, kwam hij op een middag thuis met dit spel. Nuja, spel... Spellen, leek het wel. Een dikke box met 2 van die dikke Dreamcast-cases erin. En sindsdien maar spelen. Het is echt een prachtig spel, de graphics zijn zeer mooi, het verhaal is ontroerend, het feit dat je echt haast alles kan doen (Een beetje het Grand theft auto gebeuren zonder het auto's jatten :P), de muziek is top en de arcadehal is een feest (Was destijds mijn favoriete plek in het hele spel :P)

...Na deze rate the game wil ik hem weer spelen. Verdomme Randy, deel 2 was ook zo gaaf, wil ik die ook spelen. :P

Een 9. En ik ga morgen mijn broer z'n Dreamcast pikken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet mijn spel.

Ik heb pas laat een dreamcast gekocht, want ik zat nog teveel op m'n n64 en Playstation te spelen toen hij uitkwam en bij de overstap naar de volgende generatie kwamen de XBox, PS2 en Gamecube eerder.

Het spel zelf is mooi, maar ik kon gewoon niet opgaan in het verhaal en ik had er tevens het geduld niet voor.

5 voor de moeite

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...