Ga naar inhoud

De Beste 2D Platformer: Ronde 1.13


  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel geniet jouw voorkeur?

    • Sonic The Hedgehog
      4
    • Kirby Super Star
      0


Aanbevolen berichten

Sonic the Hedgehog (1991)

De kwaadaardige Dr. Robotnik probeert om de zes Chaos Emeralds te pakken te krijgen om de macht over een eiland te krijgen. Ook heeft hij alle eilandbewoners gevangen in robots. Aan Sonic de taak om de geschifte wetenschapper te stoppen.

vs.

Kirby Super Star

Kirby kan lopen, springen en zweven, vijanden opslokken om hun vaardigheden over te nemen en objecten uitspuwen om eindbazen te treffen. Dit keer heeft Kirby ook de mogelijkheid om een opgepikte vaardigheid in een hulpje te veranderen

Welk spel geniet jouw voorkeur?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ongelijke strijd vrees ik. Sonic _O_ Hoewel het eigenlijk niet eens het beste deel uit de reeks is (ik vind 2 en 3 beter) zette Sega toch een platformstandaard neer die na Mario misschien wel de bekendste franchise is. Er is denk ik geen spel dat zoveel gevoel van snelheid geeft als de blauwe egel. Kirby Super Star heb ik wel eens gespeeld, maar itt de NES versie vind ik de vooruitgang niet echt groot en is het vooral een heel druk spel met allemaal geflikker in het scherm. De gameplay is verder wel aardig, maar nothing beats Sonic!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ongelijke strijd vrees ik. Sonic _O_ Hoewel het eigenlijk niet eens het beste deel uit de reeks is (ik vind 2 en 3 beter) zette Sega toch een platformstandaard neer die na Mario misschien wel de bekendste franchise is. Er is denk ik geen spel dat zoveel gevoel van snelheid geeft als de blauwe egel. Kirby Super Star heb ik wel eens gespeeld, maar itt de NES versie vind ik de vooruitgang niet echt groot en is het vooral een heel druk spel met allemaal geflikker in het scherm. De gameplay is verder wel aardig, maar nothing beats Sonic!

Ik kan een heel verhaal opleggen... Maar hiermee is alles gezegd. Sonic dus. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...