Ga naar inhoud

[MUZIEK] ID Contest: TV Themes #10


Aanbevolen berichten

En hier is dan de 10e editie van de TV Themes Contest!

25 Programma's om te raden en daarmee dus ook 25 punten te verdienen.

Er zit weer van alles tussen. Tekenfilms, tv-series, kinderprogramma's, spelprogramma's enz...

De contest duurt bijna 2 weken. Hij loopt tot en met maandag 6 december en sluit dan om 23 uur.

De contest:

TVThemes_10.zip

Veel succes en natuurlijk vooral plezier. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, ik vind dat deze contest-serie wel geweest is eigenlijk. Ik doe dus iig niet mee, sorry Frey.

Het is dat Frey de vorige editie won, anders had de mijne er waarschijnlijk nu in gestaan.

Ofwel er komt ook nog wel een deel 11.

Leuk voor de organisator om zoiets te lezen. Zeer motiverend.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is dat Frey de vorige editie won, anders had de mijne er waarschijnlijk nu in gestaan.

Ofwel er komt ook nog wel een deel 11.

Leuk voor de organisator om zoiets te lezen. Zeer motiverend.

Frey en ik hebben een super verstandhouding. Ik denk niet dat mijn reactie demotiverend voor hem gaat werken. En ik wist niet dat jij er ook 1 had, maar ik vind dat het al een paar contests eerder had kunnen stoppen. Begrijp me niet verkeerd, het wordt iedere keer nog steeds met liefde gedaan, alleen het wordt steeds obscurer. Misschien dat de bodem van de put bereikt is. Maar als ik je hiermee kwets hou ik al op ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik luister ze sowieso allemaal (al ben ik aan deze nog niet toegekomen). En natuurlijk wordt het steeds lastiger om een goede score te halen, omdat de meeste bekende tunes al geweest zijn. We hoeven er wat mij betreft niet 30 topics mee door te gaan, maar er valt nog wel genoeg te halen. Dus aan die van RM doe ik ook zeker mee ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik luister ze sowieso allemaal (al ben ik aan deze nog niet toegekomen). En natuurlijk wordt het steeds lastiger om een goede score te halen, omdat de meeste bekende tunes al geweest zijn. We hoeven er wat mij betreft niet 30 topics mee door te gaan, maar er valt nog wel genoeg te halen. Dus aan die van RM doe ik ook zeker mee ;).

Ik had mijn contest al gepost, in de hoop dat ik Frey zou verslaan.

Er zitten nu 2 tunes in de geposte contest die ook in deze contest zitten, dus tegen de tijd dat die van mij kan worden geopend, moet ik die 2 nog vervangen. Ik heb inmiddels de tunes al vervangen en de contest klaarstaan op mijn PC.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hints :P

-Woef

-Ik ben

-De leider van de bende

-Past bij de tijd van het jaar

-Iedereen wordt gek

-Op jacht naar geld

-Bekende straat

-Oorsprong van het forum

-Uitvinder met een paraplu

-Verstopt in een zak chips

-Kinderjuffrouw

-Dol op ons land

-Deze dieren begonnen als snoepjes

-M/V

-Scandinavische trollen

-Waren ze niet met 3?

-Held klinkt als Chinese plaats

-Zit het in de kluis?

-Duur klinkende soap

-Sneller dan zijn schaduw

-De Toverdrank

-Rijk op zaterdag en zondag

-Tijd voor de doelpunten

-Postbode

-Vrouw met gouden bestek

Link naar bericht
Delen op andere sites

Diverse mensen kwamen vlak voor tijd nog met een inzending.

En dat zorgt voor een hele verrassende eindstand:

1. djkoelkast (22)

1. Y J (22)

3. samba-boy (19)

4. RM (17)

5. konijnmini (13)

6. Hinse (12)

7. TMP (8)

Erg gluiperig om vlak voor tijd in te zenden. :P

Maar djkoelkast en Y J gaan de play-off in voor een van deze:

post-39-0-23218800-1291673355.png post-39-0-02779600-1291673359.png

De antwoorden:

01.

02.

03.

04.

05. Meneertjes en Mevrouwtjes

06.

07. De Club van Sinterklaas

08.

09.

10.

11.

12.

13. Pieter Post

14.

15.

16.

17.

18. I Am Weasel

19. Bassie & Adriaan

20.

21. Hong Kong Phooey

22.

23. Ik Hou Van Holland

24. Vrouwtje Theelepel

25. The Nanny

Bedankt voor het meedoen. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vrouwtje Theelepel? Je maakt een grapje toch, die heb ik daarstraks nog geluisterd op YouTube! :P ...Overigens heb ik de meeste tijd besteed aan Albert, de vijfde musketier, die ik alsmaar vond bij de VORIGE contest. Was nu alleen de naam kwijt... :') Maargoed, ik kijk uit naar de play-off tussen de twee meest epische entree-makers ooit. En ik dacht dat ík goed was :P

Krijg tenslotte nog dit binnen:

[c=4]Frey[/c] [c=12][/c] zegt:

jullie hebben allemaal smerig gespeeld :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet wel een regel voor komen voor dat vlak voor tijd pas inzenden. :P

Om 0:00 uur forumtijd komt de play-off voor djkoelkast en Y J hier te staan.

Het is een audiobestand van 17 seconden met 5 tv themes door elkaar heen die al eerder aan bod zijn geweest tijdens de contests.

De winnaar is degene die de meeste weet te raden. Bij een gelijkspel wint de eerste inzending en je mag maar één keer inzenden. In feite hebben jullie 24 uur de tijd, maar pas dus goed op. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beiden hebben al ingezonden. Haast onmogelijk om het goed te horen en er waren zo'n 250 themes om uit te kiezen. :P

Deze 5 waren te horen:

F.C. De Kampioenen

Inspector Gadget

Zorro

Skippy

Kuifje

En dit waren de inzendingen:

djkoelkast

Inspector Gadget

Ivanhoe

Skippy

Westenwind

Y J

Sesamstraat

Sinterklaasjournaal

Ducktales

Het Zaad van Dracula

Dr. Phil

Zeer origineel Y J, maar helaas. :P

djkoelkast had 2 themes goed en wint daarmee de gouden 10: tv10aw1.png

Y J krijgt de zilveren 10: tv10aw2.png

Gefeliciteerd allebei. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voordat ik overigens het woord 'hypocriet' naar mij toe gegooid krijg (en terecht), wegens:

Hmm, ik vind dat deze contest-serie wel geweest is eigenlijk. Ik doe dus iig niet mee, sorry Frey.

wil ik even uitleggen wat mij gedreven heeft om toch mee te doen. Vrijdag sprak ik Frey en hij was duidelijk betreurd dat ik besloten had niet mee te doen. Hij noemde mijn post hier een stomme post. Dit heeft mij diep geraakt. Mijn hart sloeg over, de emoties liepen hoog op en het tegenstribbelen smolt als sneeuw voor de zon. Ik heb besloten om sinds die vrijdag alles op alles te zetten om zoveel mogelijk te vinden. Hoezee, het is mij bijna gelukt, maar ik deed het voor jou Frey!

aangepast door Y J
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...