Ga naar inhoud

ID Contest Movie Endings


Aanbevolen berichten

  • Reacties 147
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb alle gevraagde hoofdrolspelers genoteerd in de tabel.

post-206-0-80286700-1299917906.jpg

Verder is de tussenstans veranderd, want we hebben een gedeelde eerste plaats;

1. randy_roes

1. dragems

3. Hinse

4. Frey

5. TMP

6. djkoelkast

Vandaag mag de hele dag iedere user voor 1 opgave 1 componist vragen. Kies verstandig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

En de stand is weer veranderd;

1. randy_roes

2. Frey

2. dragems

4. Hinse

5. TMP

6. djkoelkast

De laatste dag van de contest is ingegaan.

Iedere deelnemende user mag nog van 1 opgave 1 regisseur vragen

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe tussenstand;

1. randy_roes

1. dragems

1. Hinse

4. Frey

5. TMP

6. djkoelkast

En hierbij ook de tabel geupdate.

Ik verwacht van djkoelkast nog een eventuele vraag voor de regisseur, gezien randy_roes gisteren ook geen componist heeft gevraagd. Mocht hij toch een regisseur willen dan mag dat uiteraard ook nog.

post-206-0-91788000-1300017210.jpg

De contest sluit vanavond om 22.00 uur. Inzendingen voor deze tijd zullen nog worden meegenomen!

Link naar bericht
Delen op andere sites

En wat moet ik verstaan onder een sepia-award? :P

Zo'n bruin-ish kleur, die maak ik dan voor je vanaf je gekleurde award.

Ik moet het alleen nog officiëel aankondigen dat we het zo gaan doen :+ Dit omdat anders alle nummers 1 dezelfde moeite hebben gedaan maar er maar 2 een award krijgen. Dat is niet eerlijk.

Dus je zwart/wit award komt te vervallen en er komt een sepia-kleurige award voor alle net-niet winnaars.

Sepia foto als voorbeeld:

Sepia.gif

Link naar bericht
Delen op andere sites

Matt Reeves

Eerlijk gezegd vind ik dit een "aparte keuze" in jouw geval...

aah tuurlijk dacht ff dat JJ hem ook geregisseerd had.

aangepast door djkoelkast
niet je score verraden natuurlijk ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

De reguliere contest is gesloten.

DE ANTWOORDEN:

1.

2.

3. Zwartboek

4. Ace Ventura: When Nature Calls

5. Mr. Beans Holiday

6.

7. Scream 2

8.

9. Olivier B. Bommel: Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel

10. Enemy Of The State

11.

12.

13. The Great Mouse Detective (De Speurneuzen)

14. A Goofy Movie

15. The Negotiator

16.

17. Cloverfield

18.

19. Troy

20. The A-Team

21.

22.

23. Animal Farm

24. Cliffhanger

25. Billie Turf (Haantje De Voorste / Contra Kwel)

DE VOLLEDIGE TABEL MET HINTS DIE KONDEN WORDEN GEVRAAGD:

post-206-0-61188000-1300054597.jpg

DE UITSLAG:

1. randy_roes [25 punten]

1. dragems [25 punten]

1. Hinse [25 punten]

1. Frey [25 punten]

5. TMP [15 punten]

6. djkoelkast [8 punten]

PLAYOFF:

De playoff zal dus, zoals eigenlijk vanmiddag al wel duidelijk, worden gespeeld.

randy_roes, dragems, Hinse en Frey zullen het tegen elkaar opnemen en slechts 1 van hen wordt de winnaar

De playoff is vanmiddag al uitgedeeld, gezien het voor mij toen al vrij duidelijk was dat TMP en djkoelkast helaas geen aansluiting meer zouden vinden met de playoff kandidaten, gezien de achterstand te groot was.

De playoff bestaat uit 5 opgaven met daarin een soort schiftingsvraag.

Zodra de uitslag bekend is (en ik hoop dat dat in ieder geval morgenavond is) zal ik deze bekend maken.

Ik wil in ieder geval nu alvast de users bedanken die aan deze contest hebben meegedaan ^O^

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

RM, ik vond dit een schitterende contest, origineel onderwerp en een origineel hints-systeem.

Al moet ik zeggen dat er wel heel veel tips zijn gegeven, dit komt natuurlijk omwille van de mooie mate van deelname.

Mijn inzending voor de play-off is al verstuurd en ik wens mijn 3 concurrenten veel succes (maar niet teveel uiteraard ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het concept is écht goed, maar ik denk dat je jezelf tekort hebt gedaan door te denken dat de contest geen deelnemers zou trekken en je daardoor nét teveel hebt laten raden.

Natuurlijk, misschien is het net omgekeerd, dat doordat je zoveel hints gaf je net zoveel deelnemers had, het zal waarschijnlijk wat van beiden zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Het concept is écht goed, maar ik denk dat je jezelf tekort hebt gedaan door te denken dat de contest geen deelnemers zou trekken en je daardoor nét teveel hebt laten raden.

Natuurlijk, misschien is het net omgekeerd, dat doordat je zoveel hints gaf je net zoveel deelnemers had, het zal waarschijnlijk wat van beiden zijn.

Het idee was om iets anders te proberen dan een hele rij met hints.

Gezien het ook niet eerlijk zou zijn om enkele users iets te laten vragen zou het denk ik niet echt op een andere manier gekund hebben.

Ik zou wat minder categorien kunnen hebben gedaan en in plaats van 2 categorien laten vragen er maar 1 kunnen doen.

Ik ben het er wel over eens dat deze manier van hints geven niet optimaal is geweest. Het bracht dan inderdaad wel veel inzendingen op, maar het is dan bijna niet onvoorkombaar dat er playoffs gespeeld gaan worden. Deze manier zou dus geoptimaliseerd kunnen/moeten worden.

Persoonlijk denk ik wel dat deze manier van hints geven beter werkt dan een rij met hints posten.

Mijn gevoel is namelijk dat users anders een enkele keer de opgaven beluisteren en slechts 1 inzending zullen doen naar wat ze weten en mogelijk na het posten van de hints een tweede inzending doen indien er met behulp van die hints iets wordt gevonden.

Een mooi voorbeeld is denk ik daarbij de laatste contest van Frey geweest. Wanneer het dan op zoeken aan komt merk je toch dat er minder ingezonden wordt. Ik denk dan ook wel dat een nieuwe manier vinden leuker is voor de deelnemers en voor de organisator van de contest. En je moet immers alles een keer uitproberen om erachter te komen of iets werkt of niet ;)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel, ik ga bij m'n volgende contest waarschijnlijk een combinatie van de lijst hints en het vragen naar hints toepassen, maar je zal het wel merken als hij klaar is (zal toch nog een paar dagen werk zijn hoor)

We wachten in spanning af ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

PLAY OFF

De 4 users die deel moesten nemen aan de play off hebben onderstaande opgaven ontvangen;

Playoff.zip

Deze play off bestond uit 5 films en bij 1 film had ik een "fout" gemaakt.

De taak voor de deelnemers was om de namen van de films te geven en om aan te geven welke opgave fout was en wat de fout was.

ANTWOORDEN

1.

2.

3.

4.

5.

Fout: Nummer 5 is fout. Dit is namelijk niet de ending muziek, maar de main theme van de film.

UITSLAG:

1. randy_roes (5 goede antwoorden en de juiste "foute" film en juiste uitleg van de "fout" gegeven)

2. dragems (4 goede antwoorden)

3. Hinse (3 goede antwoorden)

4. Frey (1 goed antwoord)

randy_roes zal dus de winnaarsaward krijgen, gefeliciteerd ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wist er 3 vrij snel, maar de andere twee (2 en 4) niet gezien, dus dan wordt het lastig zonder hints.

Uiteraard: gefeliciteerd, Randy! Je blijft de beste filmkenner (hoewel ik had willen zien wat Y J er van had gemaakt). :)

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...