Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de plaaggeest


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. :+

ja natuurlijk is het zo duidelijk als 1-1 0 is maar zeker weten doe je het niet want hij is nooit ontmaskerd

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. :+

Omkleden? Een cape, een masker en een narrekap, dat duurt niet zo lang om aan te trekken, me dunkt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is toch duidelijk dat de plaaggeest Douwe is? Alleen lijkt het soms niet, want als Douwe in de garage is en de kofferbak van de auto van de schandebakker open doet haalt de plaaggeest daarna gelijk een grap uit. Ik neem aan dat Douwe zich dat niet zo snel kan verkleden als De Plaaggeest. :+

Dat komt omdat er nog een klein scenetje tussenzat, die staat op: 'De avonturen van Bassie en Adriaan'. Maar ik weet niet waarom ze die eruit hebben gehaald.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat komt omdat er nog een klein scenetje tussenzat, die staat op: 'De avonturen van Bassie en Adriaan'. Maar ik weet niet waarom ze die eruit hebben gehaald.

Hoe gaat die scene dan? Zie je dan dat Douwe zich verkleedt als De Plaaggeest? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...