Ga naar inhoud

iomega bernoulli drive


Aanbevolen berichten

Ik heb een iomega bernouilli drive met 44 en 90 Mb schijven. aansluiting SCSI-2 of parralelle poort. SCSI-2 kaart heb ik niet meer en de schijf met de drivers voor paralelle poort is ook verdwenen. Ik zou graag alle info van deze schijven afhalen. Kan iemand mij helpen? groeten Nard Neervens

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom Nard, stel je even voor in het daar voor bestemde topic:

Kies even een avatar in onze gallery (of upload er zelf een): http://www.retroforum.nl/index.php?app=core&module=usercp&tab=members&area=avatar

Plaatje erbij doet meestal ook wonderen:

bernoulli.jpg

En het topic even in het juiste forum gezet ;)

Ik kon zo snel niets vinden, maar werkt guest.exe niet (die ZIP-driver)?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

10 tegen 1 dat ik je wel kan helpen met het overzetten, ik heb hier een redelijk assortiment oude(re) computers staan waar de meest antieke apparatuur op is aan te sluiten (of al aangesloten is).

Over hoeveel schijven hebben we het?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op deze site: http://www.mpoli.fi/files/hardware/HDD/IOMEGA/index.html staan de DOS / WIN95 drivers. Voor deze stations is nooit een driver gemaakt voor hoger dan 95. Dus scoor een dos pc, of installeer op een oude harde schijf dos, en laad de driver....

Zou het ook mogelijk zijn om een virtuele pc hiervoor te gebruiken? Dat is misschien minder gedoe. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...