Ga naar inhoud

Osama Bin Laden is dood


Aanbevolen berichten

Het zal niemand ontgaan zijn:

Terroristenleider Osama bin Laden is dood. Zijn lichaam is in handen van de Verenigde Staten. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama bevestigd.

Obama deed dit zondagavond laat (lokale tijd) tijdens een plotseling ingelaste persconferentie. "Het recht heeft gezegevierd'', zo zei de president.

Bin Laden is door de Amerikaanse elitetroepen geïdentificeerd op basis van zijn gezicht. Momenteel worden DNA-testen gedaan om zijn identiteit definitief vast te stellen, aldus een Amerikaanse functionaris.

De resultaten van de DNA-testen zullen binnen enkele dagen bekend worden. Bin Laden zou zich hebben verzet tegen zijn arrestatie, waarna hij door zijn hoofd werd geschoten. De kleine groep commando's heeft daarna vastgesteld dat het stoffelijk overschot toebehoorde aan de terroristenleider.

Alle nieuwsberichten rondom de dood van Bin Laden

Link naar bericht
Delen op andere sites

Boeit me weinig eerlijk gezegd. Er staan gewoon weer nieuwe mensen op in zijn plaats.

Ben ik wel mee eens, want feitelijk verandert dit niets aan het hedendaagse terrorisme. Het is wel zo dat men altijd dacht dat ze hem nooit meer te pakken zouden krijgen en dat is dus toch gelukt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Ben ik wel mee eens, want feitelijk verandert dit niets aan het hedendaagse terrorisme. Het is wel zo dat men altijd dacht dat ze hem nooit meer te pakken zouden krijgen en dat is dus toch gelukt.

Hij is vooral een symbool voor het terrorisme geworden. Maar verder zal zijn dood weinig tot geen verschil maken.

aangepast door TMP
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij is vooral een symbool voor het terrorisme geworden. Maar verder zal zijn dood weinig tot geen verschil maken.

Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben bang dat het veel verschil zal maken en dat we straks nog ergere aanslagen zullen zien om zijn moord te wreken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...