Ga naar inhoud

Huis Adriaan al 2 jaar te koop


Aanbevolen berichten

Nice find! Maar hoe weet je dat dit het adres van Adriaan is?

We zijn er tijdens de laatste forum tour langs geweest en hebben toen een foto gemaakt. Toen ik in Spanje was twee weken geleden, zijn we met Aad en Ina wezen eten. Ina vertelde ons toen dat het huis al twee jaar te koop staat/stond en zij zelf in een appartement wonen wanneer ze in Nederland zijn.

Ik had dit al veel eerder kunnen weten, want een tijd geleden kreeg ik via de KvK een mail binnen met een overzicht van bedrijven met gewijzigde gegevens die we ooit wel eens opgevraagd hebben. Ik zag toen dat het adres van de Soendalaan 83 naar de Olivier van Noortlaan 76 in Vlaardingen. In eerste instantie dacht ik dat Martijn Passchier de BV over genomen had, maar dat bleek dus niet waar te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, dan is het huis van Aad ook niet echt populair, gezien deze al twee jaar te koop staat. Of misschien heeft het met de economische crisis te maken. Bij ons in de buurt staat ook een huis al een paar jaar te koop. Volgensmij zelfs langer dan het huis van Adriaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik weet niet hoor, maar ik zou toch niet met heel veel plezier in bad zitten wetende dat Adriaan daar ook in zat _O-

Beetje rare reactie, als je van iemand anders een huis koopt. Wie het ook mag zijn, dan weet je van tevoren toch ook niet wie of wat er in dat bad of in die douche gezeten heeft?

En anders maak je het schoon. Of je laat de badkamer verbouwen. Want dat doen mensen ook vaak, als ze een huis van iemand anders kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...