Ga naar inhoud

The Expendables 2


Aanbevolen berichten

Vorig jaar verscheen The Expendables, een initiatief van de inmiddels 65-jarige oude Sylvester Stallone om nog eenmaal een 'action flick' te maken zoals in de jaren '80 en '90 veelvuldig verschenen. Het verhaal moest flinterdun zijn, er moesten veel stoere doch foute oneliners in zitten en er moesten zoveel mogelijk actiehelden van nu en weleer bij elkaar worden gebracht. Dat lukte aardig en de film werd dan ook een ouderwetse blockbuster.

post-11-0-52458300-1324487267.jpg

Al gauw werd er gepraat over een opvolger, waarbij er misschien nog meer acteurs te strikken zouden zijn gezien het succes van deel 1. Voor deel werden de volgende acteurs bij elkaar gebracht:

Sylvester Stallone

Jason Statham

Bruce Willis

Liam Hemsworth

Arnold Schwarzenegger

Chuck Norris

Dolph Lundgren

Jean-Claude Van Damme

Jet Li

Randy Couture

TRAILER:

Kijken jullie naar deze film uit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...

Vanavond eindelijk deze film gezien. Zoals ik had verwacht had het verhaaltechnisch niets om het lijf. Gelukkig was het al de moeite om eens al die grote acteurs in 1 film te zien. Je merkte aan alles dat ze het duidelijk leuk vonden om samen te spelen. Er waren heel veel one liners naar het verleden, waarvan de laatste eigenlijk de hele film samenvatte: "We all belong in a museum!"

Jammer dat vilain Jean-Claude van Damme dood ging, die had ik graag in het vervolg terug gezien. Ik moest hard lachen toen Chuck Norris 2x op kwam met het intro van The Good, The Bad & The Ugly theme.

Inmiddels is Expendables 3 ook aangekondigd, waarbij al heel wat namen circuleren in het geruchtencircuit, waaronder Steven Seagal, Wesley Snipes, Harrison Ford.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond het verhaal helemaal niet slecht hoor.

Er zaten trouwens ook mooie vechtscenes in (één van de mooiste vond ik Jet Li in die keuken met die pannen)

Die one-liners hadden trouwens voor mij niet zo gehoeven. Zeker niet als je Arnie meerdere keren hoort roepen "I'll be back".

Wel gaaf vond ik de opmerking van Sylvester Stallone (Rest In Pieces!) :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...