Ga naar inhoud

Jouw Last.fm statistieken


Aanbevolen berichten

Op de eerste plaats natuurlijk: heb jij een Last.fm-account? Zoja: post hier je statistieken.

Gewoon voor de fun.

Heb je geen last.fm-account? Dan kun je er gratis een aanmaken op http://www.last.fm

En voor wie niet weet wat het is:

Last.fm is een site die het luistergedrag van de geregistreerde gebruikers bijhoudt. Dit doe je door een plugin te installeren in je mediaspeler (ik gebruik zelf XMPlay hiervoor), die stuurt wat jij speelt door naar de last.fm website. Je kunt dan ook je muzieksmaak vergelijken met anderen.

Mijn Last.fm (ik ben pas kort geleden er mee begonnen): http://www.last.fm/user/djkoelkast

Stats:

Artiesten top 10:

1 Jean-Michel Jarre (56)

2 Ed Starink (32)

2 Adam K & Soha (32)

4 Roudoudou (20)

5 Kraftwerk (19)

6 Slagsmålsklubben (15)

7 Röyksopp (14)

8 Aphex Twin (13)

8 Vangelis (13)

10 Étienne de Crécy (12)

Meest gedraaid top 3:

1 Ryuichi Sakamoto – Gonna Go To I Colony (6)

2 Adam K & Soha – Beyond The Horizon (Original Mix) (5)

3 Nick Curly – Fünf (Original Mix) (5)

Ben benieuwd naar jullie statistieken. Als je bent ingelogd en je hebt voldoende muziek gedraaid zie je ook direct in hoeverre jouw muzieksmaak overeenkomt met die van mij.

Is het nuttig? Niet echt. Maar het is wel leuk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb last.fm nooit gebruikt, wel spotify en grooveshark. Het is wel handig, maar toch haak ik na een maandje of wat af en ga ik weer lokale muziek luisteren. ;)

Last.fm is geen spotify-achtig iets he, het is puur een "wat jij draait noteer service". Het werkt wel ook met Spotify als je dat instelt, maar ook met VLC, WMP of Winamp.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm zoveel gerichte muziek luister ik niet; heb wel spotify maar dat gebruik ik echt voor de mobiel & om afentoe op de pc is een nummer op te zoeken; voor de rest luister ik radio dus denk dat er voor mij weinig bij te houden valt..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...