randy_roes Posted May 28, 2012 Author Share Posted May 28, 2012 Ik vond het onhandig, ik weet echt niet meer wie ik waarom heb gekozen en die strategie kan ik dus ook niet volhouden. Je gokt 1x en dat moet het dan maar zijn Bij mij was het de laatste keer ook een gok: ik koos Tirralongo omdat ik dacht dat hij me meer punten ging opbrengen, wat was het resulataat? 0 punten extra MAAR: wat dacht je van dit als compromis: als organisator zal ik me beschikbaar stellen om een renner voor te stellen aan elke deelnemer die een wissel wil doorvoeren maar niet weet wie. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Mwa, kunnen we eens proberen. Of geef de keuze uit 2. Link to post Share on other sites
RM Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Whoo... Stevige laatste plaats... valt dat even "vies" tegen :S Link to post Share on other sites
Keetie Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Ach, binnenkort een nieuwe kans ... Link to post Share on other sites
RM Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Ach, binnenkort een nieuwe kans ... I'll be back Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Jammer dat er dit jaar geen Giro poule meer is Link to post Share on other sites
Keetie Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Niet? Organiseert Randy Roes het niet meer? En we waren hier zo aan het 'oefenen', veel wielerwedstrijden gevolgd dit jaar... Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Randy heeft het volgens mij veel te druk met zijn werk en andere dingen waardoor er helaas geen organisator meer is momenteel. Link to post Share on other sites
Keetie Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Randy heeft het volgens mij veel te druk met zijn werk en andere dingen waardoor er helaas geen organisator meer is momenteel. Jammer. Het begint morgen al, dus een vrijwilliger vragen heeft nu geen zin meer. Doet Randy Roes wel de Tour de France, denk je? Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted May 3, 2013 Share Posted May 3, 2013 Jammer. Het begint morgen al, dus een vrijwilliger vragen heeft nu geen zin meer. Doet Randy Roes wel de Tour de France, denk je? Het lijkt er niet op, hij is al enkele maanden niet meer geweest. Link to post Share on other sites
Recommended Posts