Ga naar inhoud

Retro Game Beurs Deurne 9-9-12


Aanbevolen berichten

Beste gamers en verzamelaars,

9 September 2012 zal er in het zalencentrum "Den Draai" in het Brabantse Deurne voor de tweede keer een grote retro gaming beurs gehouden worden!

Na de succesvolle eerste retro beurs in Deurne van januari 2012 is het tijd voor een vervolg!

Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX en Atari tot Playstation 2 en Gamecube, alles kun je er vinden!

Met meer dan 150 tafels belooft het opnieuw een groot retro spektakel te worden!

Er wordt ook een groot Arcade Event georganiseerd waarbij mooie prijzen te winnen zijn!

De gegevens:

- Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zijlberg)

- Openingstijden: 10.00 - 16.00

- Entree: 3,50 euro

- Meer dan 150 tafels vol retro games!

- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig

- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne

Om de beurs tot een succes te maken proberen we het nieuws op zoveel mogelijk manieren te verspreiden.

Je kunt daaraan mee helpen door lid te worden van onze Hyves of Facebook en je vrienden uit te nodigen!

Voor meer informatie over de beurs, de standhouders en meer kun je op de officiële site kijken: www.retrogamebeurs.nl

Onze Facebook: http://www.facebook.com/RetroGameBeursDeurne

Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren? Reageer dan op deze advertentie met hoeveel tafels je wil huren.

De tafels zijn 10 euro per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.

Tot de 9e in Deurne!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ik heb je al meerdere keren dat je ff mail mailen dan stuur ik je mijn adres

het zijn jouw flyers dus kun je zelf het initiatief nemen toch?

Ik dacht we doen het even makkelijk: jij stuurt mij een PM, ik stuur jou de flyers. Jij hebt immers gratis exposure hier ;)

Ik mail je zo wel even.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Met nog 7 dagen te gaan voor de beurs komen we met groot nieuws!

Op de beurs worden twee nieuwe Sinclair ZX81 games gereleased door Revival Studios, namelijk Avalanche en Mayhem. Daarnaast is de beurs in Deurne ook de eerste plaats in Nederland waar het nieuwe Philips Videopac spel Mage: The Enchanted Crystals te zien zal zijn!

Voor meer informatie kun je terecht op www.revival-studios.com

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...